ارزان ترین گوشی هوشمند؛ گوشی الجی 10 دلاری !

ارزان ترین گوشی هوشمند؛ گوشی الجی 10 دلاری !

به تازگی یک گوشی هوشمند اندرویدی از سوی کمپانی الجی روی یک فروشگاه آنلاین با نام وال مارکت قرار گرفت. این گوشی هوشمند جدید در کمال تعجب قیمتی کمتر از َ10 دلار یعنی 9.82 دلار قیمت گذار شده است! این گوشی هوشمند با نام TracFone LG Prepaid Lucky LG16 عرضه شده است که با قیمتی کمتر از 10 دلار آمریکا فروخته میشود. البته باید گفت که فروخته شد چرا که تمام موجودی های این محصول به پایان رسیده است.

 این گوشی هوشمند بسیار ارزان قیمت اندرویدی، پردازنده ای با دو هسته و فرکانس 1.2 گیگاهرتز دارد، همچنین برای این محصول 4 گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته شده است که البته تا حداکثر 32 گیگابایت قابل ارتقا میباشد. گوشی بسیار ارزان قیمت الجی صفحه نمایشی به اندازه ی 3.8 اینچ دارد و همانطور که گفتیم با سیستم عامل اندروید طرف هستیم. این گوشی به بلوتوث نسخه ی 4.0 مجهز است و از شبکه ی ارتباطی 3G بهره میبرد. از دیگر ویژگی های این گوشی میتوان به دوربین اصلی 3 مگاپیکسلی و اندروید نسخه ی 4.4 کیت کت اشاره نمود.

با اینکه این جزئیات و مشخصات در یک گوشی هوشمند اصلا جذاب نیست اما اگر به قیمت 10 دلاری یا بهتر بگوییم کمتر از 10 دلار آن توجه کنیم متوجه یک پیشنهاد شگفت انگیر از سوی الجی میشویم.

منبع: gsmarena

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  بررسی گوشی جدید و فوق العاده الجی V30

نظرات در مورد : ارزان ترین گوشی هوشمند؛ گوشی الجی 10 دلاری !

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *