ارتباط کامپیوتر با تلویزیون HDTV

در این دنیای پر دستگاه های گیرنده دیجیتال و تلویزیون های HD شما شاید لازم داشته باشید لپ تاپ یا کامپیوتر شخصی خودتان را به تلویزیون HD متصل کنید. شما ممکن است یک کنسول بازی ، تلوزیون smart TV یا پخش کننده Blu-ray داشته باشید.

connct-pc-hdtv

اما چیزی که ممکن است احتیاج داشته باشید مشاهده یک فیلم یا یک سری عکس از اینترنت بر روی تلویزیون باشد که میخواهد آن را برای تعداد زیادی از دوستانتان نمایش دهید . یکی از این کارها اتصال کامپیوتر به تلویزیون است که در ادامه به شما آموزش میدهم چگونه این کار را انجام دهید.

اگر تلویزیون شما خروجی HDMI داشته باشد شما خیلی خوش شانس هستید . یکی از کارهای مدرن استفاده از کابل HDMI برای تلویزیون های HD است که میتواند کیفیت و وضوح تصاویر و صحنه های بسیار بالایی ارسال کند.

اما اگر تلویزیون شما فاقد کابل HDMI است شاید پورت برای نمایش خروجی داشته باشد. طبق اطلاعاتی که من دارم تلویزیون های HD فاقد پورت های نمایشی هستند اما میتوانید با پرداخت مبلغی ناچیز آداپتور DisplayPort-HDMI را از بازار تهیه کنید.

connct-pc-hdtv1

مشکل این جاست که این پورت فقط تصویر را ارسال میکند و باید راهی برای ارسال صدا پیدا کرد. اگر تلویزیون HD شما پورت HDMI همراه با پورت آنالوگ صدا داشت شما خوش شانس هستید. بنابراین کاری که لازم است انجام دهید راهی برای پیدا کردن پورت صدا است که برای اینکار می توانید از بلند گوها استفاده کنید.

در آخر اگر کامپیوتر شما از کارت گرافیکی قدیمی و پایینی استفاده میکند نگران آن هم نباشید چون HDMI این کار را نیز انجام میدهد.

امیدوارم این پست برای شما مفید بوده باشد…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ارتباط کامپیوتر با تلویزیون HDTV

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *