احتمالا سامسونگ گلکسی اس 7 در دی ماه رونمایی خواهد شد

سامسونگ

چند هفته ای است که تمامی اخبار و حواشی شرکت سامسونگ راجب به نسل جدیدی از تلفن هوشمند این شرکت است. در حال حاضر و بر اساس گزارشاتی که منتشر شده اند ، گلکسی اس 7 در ماه ژانویه 2016 معرفی خواهد شد و در فوریه همان سال پا به بازار ها خواهد نهاد.

احتمالا سامسونگ گلکسی اس 7 در دی ماه رونمایی خواهد شد

به مدت چند هفته پس از معرفی گلکسی اس 6 اج پلاس شایعات راجب به گلکسی اس 7 آغاز شدند. به نظر میرسد که سامسونگ رویه تازه ای را پیش رو گرفته و مدت زمان عرضه بین دو پرچمدار را دو ماه کاهش داده است.

تحلیلگری از SK Securities اطلاعاتی از این قبیل را فاش کرده است. سامسونگ قبلا آخرین پرچمدار های خود را همچون اس 5 و اس6 در MWC معرفی نمود که در اوایل ماه مه برگذار میشود اما با توجه به اینکه گلکسی نوت 5 زود تر از انتظار معرفی شد این امکان وجود دارد که هنگام معرفی گلکسی اس 7 نیز چنین اتفاقی رخ دهد.

گفته میشود که سامسونگ گلکسی اس 7 در دو نسخه با پردازنده های اسنپدراگون 820 و همچنین اگزینوس 8890 ارائه خواهد شد. و البته در آخرین شایعات در مورد آن ذکر شد که در دو نسخه ی متفاوت دیگر نیز عرضه خواهد شد ، به این معنا که مدل هایی با صفحه نمایش تخت و خمیده خواهد داشت همچنین در آخرین گفته ها راجب به آن که کمی غیر طبیعی هم به نظر میرسد احتمالا گلکسی اس 7 صفحه نمایش 5.8 اینچی خواهد داشت .

منبع : phonearena

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار آپدیت امنیتی ماه دسامبر برای Galaxy Z Flip 5G

نظرات در مورد : احتمالا سامسونگ گلکسی اس 7 در دی ماه رونمایی خواهد شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *