احتمالا اپل گوشی جدیدی با صفحه نمایش 4 اینچ معرفی خواهد کرد

احتمالا اپل گوشی جدیدی با صفحه نمایش 4 اینچ معرفی خواهد کرد

به تازگی، یکی از تحلیلگران در موسسه ی KGI Securities اظهار نظر جالبی در مورد گوشی جدید اپل داشته است. وی Ming Chi Kou نام دارد و نتایج تحقیقات خود در مورد شکل و شمایل آیفون جدید  منتشر کرده است. گوشی جدید  احتمالا در اوایل سال 2016 میلادی وارد بازار خواهد شد.

Ming Chi Kou اعتقاد دارد که اپل هنوز به دنبال ارائه ایفون های کوچک در اندازه ی 4 اینچ است. او میگوید که روند تولید این آیفون ها ادامه دارد و هم اکنون اپل روی یک نسخه ی بهبود یافته از آیفون 5 اس کار میکند. با توجه به گفته های وی، این ایفون 4 اینچی جدید، به پردازنده A9 مجهز است و احتمالا قرار است در اوایل سال 2016 رونمایی شود.

Kou همچنین اضافه کرد:” با توجه به این که آیفون ها در اندازه ی 4 اینچی هواداران خاص خود را دارد و تقاضا کاربران برای این مدل از آیفون ها زیاد است، میتوان پیشبینی کرد که اپل سخت افزار این گوشی های را بهبود بخشد و دستگاه جدیدی را برای مشتریان ارائه نماید. البته با توجه به اینکه آیفون 5 اس از آیفون پلاستیکی 5 سی پر طرفدار تر بوده است، میتوان انتظار یک آیفون 5 اس جدید را داشت. احتمالا این دستگاه جدید از صفحه نماش 4 اینچی برخوردار است و با بدنه ی فلزی و چیپ مورد استفاده در آیفون 6 اس یعنی A9 ارائه خواهد شد.نرم افزار آن چیزی غیر است iOS 9 و یا iOS 10 نخواهد بود.”

احتمالا اپل گوشی جدیدی با صفحه نمایش 4 اینچ معرفی خواهد کردبر اساس تحقیقات این تحلیلگر، اپل در آیفون 4 اینچی جدیدش از فناوری فورس تاچ استفاده نخواهد کرد تا تفاوتی بین این دستگاه و آیفون های 6 اس و 6 اس پلاس وجود داشته باشد. او همچنین میگوید اپل میتواند تا پایان سال 2016 بین 20 تا 30 میلیون از این آیفون جدید به فروش برساند.

نظر شما در اینباره چیست؟ حاضر خرید آیفون در اندازه ی 4 اینچ هستید؟

برای آگاهی از آخرین اخبار و تازه های دنیای تکنولوژی و پیوستن به کانال زوم تک در تلگرام، اینجا کلیک کنید.

منبع: macrumors

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  عذرخواهی اپل و آپدیتی جدید برای از بین بردن باگ ها و ترمیم گوشیهای معیوب شده

نظرات در مورد : احتمالا اپل گوشی جدیدی با صفحه نمایش 4 اینچ معرفی خواهد کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *