ابزار هایی برای سلامتی

ابزاهایی برای سلامتی

ابزار هایی برای سلامتی : امروزه با رشد روز افزون فناوری ، ابزار، لوازم و امکانات  این حوزه نیز تغییر کرده و هر روز شاهد طراحی و ساخت ابزار هایی جدید در عرصه ی سلامت و پزشکی هستیم. این ابزار ها از نرم افزار ها و اپلیکیشن های موبایل گرفته تا دستگاه های جدید پزشکی در زمینه های مختلف لیزر مو ، لیزر چربی ها و … را شامل می باشد.
در این میان دستگاه ها و ابزار های زیبایی اهمیت بیشتری پیدا کرده و امروزه یکی از پر طرفدارترین های این حوزه می باشند.

ULTRA-Z

یکی از این ابزار ها ULTRA-Z می باشد که برای از بین بردن چربی های اطراف شکم و پهلو ها بکار برده می شود. این دستگاه با کمترین خونریزی ممکن چربی های اطراف شکم را شکسته و به خارج از آن هدایت می کند ، این روش یکی از کم خطر ترین روش های حذف چربی ها و لاغری می باشد که در کمترین زمان ممکن صورت گرفته و پس از انجام عمل به استراحت کمی نیاز دارد.

کرایولیپولیز

ابزار هایی برای سلامتی

یکی دیگر از ابزار هایی برای سلامتی که برای از بین بردن چربی های موضعی در جاهای مختلف بدن مورد استفاده قرار می گیرد ، این روش کاملا غیر تهاجمی بوده و دارای تاییدیه FDA نیز می باشد، در این روش برای ازبین بردن چربی های موجود در اعضای مختلف بدن و مخصوصا اطراف شکم از دو سیکل درمانی استفاده می شود و قبل از انجام هر کاری یک فوتو گرافی از بیمار به عمل آمده و تعداد جلسات مورد نیاز و تراکم جلسات با توجه به فیزیولوژی بدن بیمار و صلاحدید پزشک تعیین می شود. هر جلسه درمانی با کرایولیپولیز تقریاب 1 ساعت طول کشیده و پس از آن بیمار می تواند به راحتی به فعالیت های روزانه ی خود رسیدگی کند ، و تنها عوارضی که ممکن است بیمار با آن ها روبرو شود تورم ، قرمزی ، حساسیت و کبودی اطراف محل می باشد که در مدت زمان کوتاهی حل شده و به حالت طبیعی خود باز می گردد.

منبع: جراحی زیبایی سینه

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ابزار هایی برای سلامتی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *