آیفون 6s رکورد خواهد زد

آیفون های جدید 6s و 6s پلاس به طرز فوق العاده ای به فروش میروند حتی قبل از اینکه به طور رسمی در دسترس قرار گیرند. این یک شگفتی محسوب میشود. بیانیه جدید شرکت، چشم انداز کوچکی از چگونگی روند پیش فروش ارائه میدهد و اینکه با این سطح از فروش در مقایسه با پارسال، رکورد فروش شکسته خواهد شد.

برای وارد کردن اعداد و ارقام، کاپرتینو پیش بینی کرده بالغ بر 10 میلیون در این هفته فروخته خواهد شد که خیلی بیشتر از آیفون 6 و 6پلاس است. ظاهرا رقابت برای پیش فروش امسال خیلی بالا بود که تمام موجودی در سراسر جهان فروخته شد.

پاسخ مشتریان به آیفون 6s و 6sپلاس بسیار مثبت بوده و پیش فروش در پایان این هفته در همه جا خیلی قدرتمندانه بوده است…. در بیانیه ای گفته شده ما رکورد سال گذشته را به سرعت زیرپا میگذاریم.

اپل تاکنون هیچ گونه آمار دقیقی از پیش فروش خود اعلام نکرده است، اما در سال گذشته حدود 4 میلیون آیفون در 24 ساعت اول پیش فروش، فروخته شد. تنها یک چیز روشن است، تمام دستگاه هایی که بسته بندی شده بود تمام شده و اگر فروش مثل هفته اول پیش برود رکوردها دوباره شکسته خواهد شد. اطلاعات دیگری که به دست آوردیم این است که مشتریان امسال به مدل پلاس علاقه بیشتری نشان دادند. با نزدیک شدن به 25 سپتامبر که تاریخ عرضه اعلام شده، باید تصویر واضح تری از موفقیت جلسه پیش فروش به دست بیاوریم. تحلیلگران BTIG موفقیت عظیم تری را برای اپل ادعا کردند و آن پیش بینی فروش 80 میلیون گوشی تا پایان سال است. عدد برای دوره زمانی مشابه در سال گذشته حدود 74  میلیون بوده است و لذا پیش بینی فوق باورکردنی و محتمل است. علاوه بر این، تجزیه و تحلیل بازار نشان می دهد که 70 درصد از صاحبان آیفون های فعلی هنوز از گوشی های سال 2013 یا قدیمی تر استفاده میکنند و فناوری تاچ سه بعدی انگیزه ارتقاء برای بسیاری از آنها را فراهم میاورد.

منبع:gsmarena

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  لوازم جانبی اپل Apple

نظرات در مورد : آیفون 6s رکورد خواهد زد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *