آیفون 6S در چهار رنگ ارائه میشود

آیفون 6S در چهار رنگ ارائه میشود

ما شایعاتی شنیدیم و همچنین برای شما هم بازگو کردیم که اپل قصد دارد که به زودی دو گوشی هوشمند جدید را به خانواده آیفون خود اضافه کند. گفته میشود که این دو دستگاه جدید آیفون 6S و آیفون 6S Plus نام خواهند گرفت.

آیفون 6S در چهار رنگ ارائه میشود

شایعات قبلی از این گوشی هوشمند میگفتند که تنها در رنگ rose gold عرضه خواهد شد اما حال بر خلاف گفته های قبلی برخی از سایت ها گزارشاتی منتشر کرده اند که این گوشی ها در رنگ های بیشتری عرضه خواهند شد.

با توجه به گزارشات اخیر ، اپل میخواهد که آیفون جدید را در رنگ هایی بیش از آنچه قبلا گفته شده بود ارائه کند. گفته میشود که یک رنگ مسی هم به آن اضافه میشود که میتوانید نمونه ی تمام رنگ های آیفون جدید را در عکس  مشاهده کنید.

در رابطه با این محصولات چندین بار گزارشات مختلفی را منتشر نمودیم که در همه ی آنها مشخصات احتمالی آن را درج کردیم. اما چون هنوز کاملا از درست بودن آنها اطمینانی وجود ندارد . از تکرار آنها خودداری میکنیم.

همانگونه که قبلا هم گفته بودیم باید به زودی شاهد یک رویداد مطبوعاتی از سوی شرکت اپل باشیم. این رویداد در 9 سپتامبر بر گذار میشود که در آن آیفون های سری جدید معرفی خواهند شد. اما جدا از آن در رابطه با این مراسم شایعاتی هم وجود دارند که احتمالا یک Apple TV جدید را در این رویداد خواهیم دید و همچنین ممکن است که در این مراسم آیپد جدید هم معرفی شود.

منبع : geeky-gadgets

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  جیلبریک : فرار از زندان اپل ، هر آنچه در مورد جیلبریک میخواهید بدانید

نظرات در مورد : آیفون 6S در چهار رنگ ارائه میشود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *