آیفونی 4 اینچی در سال 2016 معرفی خواهد شد؟

آیفونی 4 اینچی در سال 2016 معرفی خواهد شد؟

چند وقت پیش، یکی از تحلیلگران حوزه تکنولوژی با نام Ming Chi Kou نتایج تحقیقات خود را در اختیار همگان قرار داد و مشخص نمود که اپل تصمیم دارد گوشی هوشمندی در اندازه ی 4 اینج تولید کند. در حال حاضر جزئیات بیشتری در رابطه با آیفون جدید در این اندازه منتشر شده است که احتمال صحت داشتن شایعات قبلی بیشتر میکند.

در گزارشی جدید که موسسه ی IHS آن را منتشر کرده است، مشخص شده است که گوشی بعدی اپل آیفون 6C نام خواهد داشت و در اندازه ی 4 اینچ خواهد بود. این دقیقا همان اندازه ای است که پیش از Kou از موسسه ی KGI ذکر کرده بود.

حال که IHS  هم چنین ادعایی داشته است پس میتوان امیدوار بود که به زودی آیفون های 4 اینچی با سخت افزاری قدرتمند را در بازار خواهیم دید. این موسسه در زمینه پیش بینی محصولات اپل خوب عمل میکند و احتمال میرود که این پیش بینی جدید نیز درست باشد.

این موسسه اعلام کرده است که اپل آیفونی را در اندازه ی 4 اینچ در میانه های سال 2016 معرفی خواهد کرد. در واقع آیفون جدید این شرکت در پاییز سال آینده معرفی خواهد شد. در کنار آن آیفون 7 و آیفون 7 پلاس نیز از راه خواهند رسید.

در این گزارش همچنین از ویژگی های سخت افزاری احتمالی آن گفته شده است. بر این اساس، آیفون 6C چهار اینچی، چیپست A9 و آیفون 7 با چیپست A10 تولید خواهد شد.

منبع: phonearena

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  اپل برای استفاده از چیپ های اینتل نسخه های مختلفی از آیفون 7 تولید میکند

نظرات در مورد : آیفونی 4 اینچی در سال 2016 معرفی خواهد شد؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *