آیا شاهد قلم لمسی برای گوشی‌های S8 خواهیم بود؟

چند روز پیش شایعه‌هایی را در رابطه با اینکه شاید کمپانی سامسونگ برای گوشیهای پرچم دار جدید سری اس خود پشتیبانی از قلم لمسی را قرار دهد، شنیدیم. در حال حاضر علت اینکه قلم لمسی مخصوص بر روی گوشی‌های سری نوت کار می‌کند ولی در گوشی‌های سری اس نه، به خاطر تکنولوژی استفاده شده در آنها می‌باشد. چرا که فبلت‌های سری نوت، یک دیجیتایزر Wacom ویژه در زیر صفحه نمایش خود دارند که جدای از دیجیتایزر لمسی می‌باشد و این اجازه را می دهد تا گوشی بتواند لمس قلم را از لمس و ضربه انگشت تشخیص داده و بین آن‌ها تمایز قائل شود و باعث شود تا بتوانیم به وسیله قلم لمسی با گوشیمان کارهای جالبی انجام دهیم.

بدیهی است که گر یک دیجیتایزر Wacom در مدل‌های گلکسی اس وجود داشته باشد، می تواند بسیار جذاب تلقی شود. ولی مسلما مطمئن نیستیم که سامسونگ تمایل داشته باشد که هزینه‌ای اضافی را برای این ویژگی بحث برانگیز در گوشی‌های سری اس خود صرف کند.

شایعات موجود در این زمینه اینگونه ادعا می‌کنند که قلم لمسی برای گوشی‌های سری اس، داخل گوشی قرار نخواهد گرفت و یک “لوازم جانبی جدا” در نظر گرفته خواهد شد. ولی در رابطه با این که آیا این قلم همراه گوشی خواهد بود و یا بایستی آن را به طور جدا خریداری کرد، اطلاعاتی موجود نیست.

همچنین طبق برخی شایعه‌ها هم، تنها گوشی ۶ اینچی Samsung Galaxy S6 Plus از قلم لمسی پشتیبانی خواهد کرد و مدلهای کوچکتر این ویژگی را نخواهند داشت. به هر حال هنوز باید منتظر سامسونگ باشیم و ببینیم که این شایعات تا چه اندازه به واقعیت تبدیل خواهند شد.

نظر شما در رابطه با این موضوع چیست؟ آیا قرار دادن این ویژگی در سری اس گوشی‌های سامسونگ خوب و کاربردی است یا فقط هزینه اضافی را برای کاربران به همراه خواهد داشت؟

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  بهترین گوشی های سامسونگ 2017

نظرات در مورد : آیا شاهد قلم لمسی برای گوشی‌های S8 خواهیم بود؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *