آیا سامسونگ به طور کلی استفاده از صفحه نمایش فلت را متوقف می کند؟

سامسونگ

 

سامسونگ اولین بار استفاده از نمایشگرهای خمیده را در سال 2014 با گلکسی نوت اج آغاز کرد و یک سال بعد در سال 2015 بوسیله گلکسی اس6 استفاده از آن را رواج داد. همچنین این کمپانی کره ای دو پرچمدار با یک لبه منحنی و یک پرچمدار با نمایشگری که هر دو لبه آن منحنی است را معرفی کرد.

پس از موفقیت گلکسی اس 7 اج در سال 2016, احتمالا بزرگترین تولید کننده تلفن های هوشمند در دنیا به فکر کنار گذاشتن کامل نمایشگر های فلت از مدل های بعدی سری اس خود شود. از اظهارات اخیر کو دونگ جین رئیس بخش موبایل سامسونگ نیز میتوان اینگونه نتیجه گیری کرد که این شرکت قصد انجام این کار را دارد.

آقای کو در یک مصاحبه اعلام کرده است که اگر سامسونگ بتواند ثابت کند که کاربران به خرید این دسته از اسمارتفون های با نمایشگری با لبه های خمیده علاقه دارند میتواند این ویژگی را به عنوان هویت سری اس خود قرار دهد.

این حقیقت که فبلت پرچمدار جدید سامسونگ, گلکسی نوت 7, صفحه نمایشی با دو لبه خمیده دارد میتواند به عنوان یک تست برای نقشه های آینده این شرکت برای نمایشگرهایش باشد. نوت 7 حتی پسوند اج را نیز به دنبال ندارد که می تواند نشانه دیگری از این باشد که مدیران سامسونگ چه در سر می پرورانند.

تحلیلگر بازار سایت Korea Herald می گوید:”سامسونگ تولید اسمارتفون های سری اس خود را با نمایشگر های معمولی ادامه خواهد داد اما اگر بازخورد کاربران به نمایشگرهایی با لبه خمیده مثبت باشد بیشتر منابع خود را روی مدل اج متمرکز خواهد کرد.”

علاوه بر کارایی بیشتر, لبه های خمیده باعث خوش دست تر شدن تلفن های هوشمند می شوند.

در سال 2016, سامسونگ توانسته فروش اسمارتفون هایی با نمایشگرهای لبه خمیده را به لطف گلکسی اس 6 اج بالا نگه دارد ولی فروش تلفن های هوشمند سامسونگ دیگر آن رونق گذشته را ندارد.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سامسونگ اختراعاتی را برای فناوری های صفحه نمایش رول شونده ثبت کرد

نظرات در مورد : آیا سامسونگ به طور کلی استفاده از صفحه نمایش فلت را متوقف می کند؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *