آیا تکنولوژی ما را از هم دور می کند؟

آیا تکنولوژی ما را از هم دور می کند؟

ممکن است که شما این مقاله را روی یک گوشی هوشمند بخوانید اما این گزینه شاید چندان هم هوشمندانه نباشد.
سال هاست که تکنولوژی زندگی تک تک ما را تحت تاثیر قرار داده است، مخصوصا با اتفاقاتی که در طول 10 سال گزشته در دنیای تکنولوژی افتاده است. از دستگاه هایی مانند آیفون گرفته تا کمپانی هایی مانند گوگل که در زمینه ی تکنولوژی فعالیت می کنند، مردم روز به روز بیشتر به اینترنت و تمام چیز هایی که عرضه می کند، معتاد می شوند.

مو لاتمن، که Nerd Nite محلی را تاسیس کرد، در روز دو شنبه راجع به این که تکنولوژی های مدرن چگونه جامه را تحت تاثیر قرار می دهند، صحبت خواهد کرد. لاتمن نشان خواهد داد که چگونه گجت ها و الگوریتم های پر حجم، به جای آن که مانند چیزی که تبلیغ می کنند، زندگی ما را بهبود ببخشند، در واقع ما را به سمت اعتیاد و حواس پرتی سوق می دهند و از مهارت های عملی ما می کاهند.

موضوع دیگری که مورد بحث قرار خواهد گرفت این است که چگونه تحصیلات می تواند عدالت نوجوانان را تغییر دهد و این که چگونه دولت ماساچوست در تلاش است که امکان تبدیل شدن نوجوانان قلدر به مجرمان بالغ را کاهش دهد. این موضوع را گوین موریسی که در زمینه ی سیاست تحصیلات مدرک Ph.D دارد و در سرویس تحصیلاتی نورثامپتون کار می کند، مطرح می کند.
لاتمن در بحث خود به سوالاتی مانند این که :
نمونه هایی از این که چگونه تکنولوژی کیفیت زندگی ما را کاهش می دهد، مردم چگونه می توانند در زندگی خود تعادل ایجاد کنند، و این که بد ترین نوع متخلفان از دیدگاه او چه کسانی هستند، جواب خواهد داد.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نابودی زمین توسط بشر در اواخر قرن 21

نظرات در مورد : آیا تکنولوژی ما را از هم دور می کند؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *