آموزش کامل اتصال کامپیوتر به دو مانیتور

برای وصل کردن سیستم به دو یا چند مانیتور راه های مختلفی وجود دارد که ما در این مقاله قصد داریم تا 4 روش اتصال را برای سیستم های مختلف ( لپ تاپ و کامپیوتر رو میزی ) آموزش دهیم.

در مرحله اول باید یک سیم اچ دی ام آی تهیه کنید ( این سیم را می توانید از همه خدمات کامپیوتری ها خریداری کنید ) سپس باید نوع سیستمی را که می خواهید از آن تصویر بگیرید را مشخص کنید اگر از لپ تاپ استفاده می کنید باید در سمت چپ سیستم درگاه HDMI را پیدا کنید و سر دیگر سیم را به پشت مانیتور وصل کنید.اگر هم از سیستم رومیزی استفاده می کنید باید درگاه را در قسمت پشتی کیس پیدا کنید و ارتباط را برقرار کنید.

بعد از این که سیستم ها به هم وصل شدند اگر ویندوز شما 8 باشد به صورت خودکار صفحه ای برای شما باز می شود ولی اگر صفحه ای بالا نیامد باید به تنظیمات Control panel بروید و گزینه Change the appearance of your display را انتخاب کنید و گزینه Detect را انتخاب کنید.

این عملیات برای ویندوز 10 متفاوت است به صورتی که بعد از اتصال سیم ها باید نشانه گر موس را به سمت راست نمایشگر برد تا منو باز شود و از آن منو گزینه Devices را انتخاب کنید و در منو بعدی گزینه Project را انتخاب کنید.در مرحله بعد چند گزینه برای شما نمایش داده می شود که با انتخاب Extend مانیتور ها به هم متصل می شوند.

در ویندوز 7 نیز باید کابل را به سیستم وارد کنید و با استفاده از موس بر روی نمایشگر راست کلیک کنید و گزینه Screen Resolution را انتخاب کنید.در صفحه باز شده با انتخاب Detect و تنظیم کردن Multi Display بر روی extend these display می توانید مانیتور ها را به هم متصل کنید.در آخر همه تنظیمات را ذخیره کنید.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  اولین مانیتور سامسونگ مجهز به درگاه Thunderbolt 3

نظرات در مورد : آموزش کامل اتصال کامپیوتر به دو مانیتور

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *