آموزش ساخت استیکر تلگرام

Telegram Stickers

آخرین ورژن از تلگرام این امکان را به کاربران خود میدهد تا به سلیقه خودشان استیکر بسازند و به سادگی به استیکر های خود اضافه کنند.برای ساخت این استیکر ها شما به هیچ نرم افزار و تنظیمات خاصی نیاز ندارید,تنها چیزی که نیاز دارید مسنجر تلگرام میباشد که فرقی نمیکند بر روی چه پلتفرمی نصب کرده باشید ( کامپیوتر – موبایل – تبلت ) سایز استیکر های تلگرام به صورت استاندارد 512×512 پیکسل میباشد پس در طراحی آن ها دقت لازم را داشته باشید.

در مرحله اول مسنجر تلگرام را باز کرده و عبارت @stickers bot را در قسمت جستجو ( Search ) وارد کنید تا به ربات استیکر ساز تلگرام وارد شوید.

telegram_01در مرحله بعدی بر روی گزینه Start کلیک کنید تا چند عبارت انگلیسی برای شما ظاهر شود که معنی هر کدام را برسی میکنیم.

  • newstickerpack -ساخت استیکر جدید
  • addsticker – اضافه کردن یک استیکر به استیکر های قدیمی
  • delsticker – پاک کردن یک استیکر از بین استیکر های قدیمی
  • cancel – لغو عملیات

در مرحله بعدی شما باید بر روی گزینه NewStickerPack با همان ساخت استیکر جدید کلیک کنید.در ادامه ربات اسم استیکر را از شما سوال میکند و شما بسته به سلیقه خود یک عبارتی را وارد کنید . به عنوان مثال (Hello).

در ادامه ربات از شما سوال میکند که کدام ایموجی های موجود را میخواهید با استیکر های جدید همگام سازی کنید ( به این صورت که اگر شما از ایموجی تعجب استفاده کنید استیکر شما به کاربر نمایش داده شود ) پس یک ایموجی به سلیقه خود برای ربات ارسال کنید.( مشابه تصویر )

telegram_03

اکنون که ایموجی را تایین کردید وقت استیکر ها میرسد. عکس هایی را که قصد دارید به استیکر تبدیل کنید با پسوند PNG به ربات وارد کنید. ( فراموش نکنید سایز استاندارد 512×512 میباشد و در هر بسته استیکر قادر به آپلود 30 استیکر میباشید )

telegram_04

بعد از آپلود کردن تمامی استیکر ها عبارت publish to publish the sticker/ را تایپ یا کپی کنید تا از طرف ربات برای شما لینک استیکر ها ارسال شود.اکنون با کلیک بر روی لینک و انتخاب گزینه Add Stickers استیکر ها به لیست شما اضافه میشود.

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آموزش ساخت استیکر تلگرام

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *