آموزش تغییر فونت در اندروید

همانطور که از عنوان مشخص است میخواهیم به راه هایی برای تغییر فونت در سیستم عامل اندروید بپردازیم پس در ادامه همراه ما باشید.در موبایل های اندروید به صورت پیش فرض یک فونت وجود دارد که به صورت ساده و کتابی میباشد.حال شاید برای بعضی ها این گونه فونت ها خسته کننده و یکنواخت شده باشد و ترجیح دهد آن را با یک فونت دیگر به سلیقه خود جایگزین کند.برای این کار میتوان از روش های مختلفی استفاده کرد که در ادامه به بررسی این روش ها میپردازیم.

بعضی از دستگاه ها به صورت پیش فرض چند فونت جایگزین برای فونت اصلی تدارک دیده است و تنها کاری که شما باید بکنید این است که به Settings > Display > Font Style رفته و فونت دلخواه خود را انتخاب کنید.

اگر فونت های پیشفرض دستگاه باب میل شما نبود میتوانید با نصب لانچر اقدام به تغییر فونت کنید.برای راحتی کار شما ما یک لانچر متنوع و جالب را برای شما قرار دادیم که میتوانید با کلیک بر روی لینک زیر آن را دریافت و مراحل تصویری را دنبال کنید.

دانلود لانچر

بعد از دانلود فایل با پسوند TTF را به گوشی خود انتقال دهید و آن را باز کنید و به تنظیمات اپلیکیشن یا App Tools بروید و عبارت فونت را پیدا کنید.

how-to-change-fonts-android-002-1

البته روش دومی هم برای تغییر فونت وجود دارد…با استفاده از اپلیکیشن iFont میتوانید فونت ها را به سلیقه خود عوض کنید ! برای دانلود این نرم افزار بر روی دانلود کلیک کنید و بعد از دانلود برنامه را نصب کنید و فونت را با کمک تصویر به سلیقه خود تغییر دهید.

how-to-change-fonts-android-003

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آموزش تغییر فونت در اندروید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *