آموزش باز کردن وبسایت ها بدون نیاز به اینترنت!

آموزش باز کردن وبسیات ها بدون نیاز به اینترنت!

با وجود اینترنت میتوان به سایت ها و مراجع آنلاین وابسته به این شبکه دسترسی داشت. اما اگر زمانی به اینترنت دسترسی نداشتیم و آنلاین نبودیم چگونه میتوان وبسیات ها را لود کنیم؟

قصد داریم ترفندی را معرفی کنیم که به وسیله آن بتوانید وبسیات های از پیش لود شده خود را در زمانی که به اینترنت دسترسی ندارید باز کنید. این روش تنها با استفاده از مرورگر کروم قابل انجام است.

در واقع شما با اینکار از کش های ذخیره شده در مرورگرتان برای باز کردن وبسایت ها استفاده کرده و قابلیتی را فعال میکنید که کروم میتواند سایت هایی که قبلا به آن سر زدید را در مواقعی که اینترنت وجود ندارد باز کند.

در ابتدا برای بازکردن وبسیات های در مواقعی که اینترنت ندارید، به مرورگر گوگل کروم نیازمند هستید که میتوانید آن را از این آدرس دانلود کنید.

  1.  وارد کروم شوید و عبارت chrome://flags را وارد کنید و با زدن دکمه ی اینتر آن را جستجو کنید.
  2. در صفحه ای که لود شد گزینه ای با نام Enable Show Saved Copy Button Mac, Windows, Linux, Chrome OS, Android را بیابید ( میتوانید با استفاده از دو کلید ctrl و F کادر جستجو را باز کنید و عبارت را در آن جستجو کنید). آن را بر روی حالت Enable Secondary قرار دهید. و در آخر دکمه ی Relaunch now را کلیک کنید تا مرورگر ریستارت شود. آموزش باز کردن وبسیات ها بدون نیاز به اینترنت!
  3. بعد از انجام اینکار، هنگامی که در حالت آفلاین وبسایتی را جستجو میکنید که قبلا آن را دیده بودید، در کنار Reload، گزینه ی جدیدی با نام Show Saved copy نمایان میشود و با کلیک بر روی این گزینه میتواند وبسیات را در حالت آفلاین باز کنید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آموزش باز کردن وبسایت ها بدون نیاز به اینترنت!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *