آموزش استفاده از Chrome Remote Desktop

Chrome Remote Desktop

در این مقاله سعی داریم تا  Chrome Remote Desktop را به صورت مرحله به مرحله و زبان ساده آموزش دهیم پس اگر دنبال یک راه برای دسترسی از موبایل به کامپیوتر هستید این مقاله می تواند کمک خوبی برای شما باشد.ابتدا باید از سیستم عامل گوشی اطلاع داشته باشید و اگر از آیفون استفاده میکنید باید در اپلیکیشن App Store و اگر از اندروید استفاده می کنید از Google Play برای دانلود نرم افزار Chrome استفاده کنید در مرحله بعد باید به سایت Google.Com/Chrome رفته و اپلیکیشن Chrome را برای کامپیوتر نیز دریافت کنید.

بعد از نصب برنامه بر روی کامپیوتر باید مرورگر را باز کنید و در قسمت بالا سمت راست صفحه بر روی گزینه Sing In کلیک کنید و با حساب کاربری Gmail خود وارد شوید.اگر تا الان حساب کاربری نداشته اید باید بر روی گزینه SingUp کلیک کرده و یک حساب کاربری بسازید.در مرحله بعد باید Chrome Remote Desktop را بر روی مرورگر نصب کنید تا بتوانید با آیفون یا اندروید به کامپیوتر وصل شوید و کنترل آن را بدست بگیرید.برای نصب برنامه باید به قسمت Web Store در مرورگر بروید و Chrome Remote Desktop را جستجو کنید و در نتایج گزینه Add App را بزنید.

بعد از اضافه کردن برنامه گزینه Get Started را انتخاب کنید و سپس بر روی Enable Remote Connections برای فعال کردن برنامه کلیک کنید.در ادامه مانند سایر برنامه های اتصال به کامپیوتر یک کد 6 حرفی یا بیشتر درست می شود که در اتصال باید از آن استفاده کرد.

در ادامه پیغامی برای شما تحت عنوان if you want to allow this program to make changes to your computer فرستاده می شود که به این معنی است که آیا اجازه می دهید برنامه تغییراتی را ایجاد کند؟ در جواب پیغام گزینه Yes را بزنید و Ok کنید.اکنون Chrome Remote فعال و قابل استفاده است.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  بهترین جایگزین تیم ویور (team viewer)

نظرات در مورد : آموزش استفاده از Chrome Remote Desktop

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *