آمریکا باید از اتهامات سایبری خود دست بکشد

آمریکا باید از اتهامات سایبری خود دست بکشد

یک آژانس خبری به نام زینهوا در حالی که هشدار میداد که هر گونه عکس العمل سیاسی یا اقتصادی با اقداماتی همراه خواهد بود گفت :” اگر آمریکا به متهم کردن چین در فضای سایبری ادامه دهد، باید بار مسئولیت ایجاد تنشی فزاینده را به دوش بکشد.”
گزارش می نویسد ” آمریکا باید قبل از اتهام چین به هک کردن هایی که هنوز به طور قطع مشخص نشده اند، بیشتر فکر کند.” گفته می شود که آمریکا با نام محافظت از امنیت سایبری بار دیگر اشتباه بزرگی را مرتکب شده است. گارش شده است که به خاطر این هک هایی که هنوز مرکز آن ها مشخص نیست، آمریکا در حال تحریم کشور چین میباشد.
در US daily گفته شده که مقامات رسمی آمریکا گفته اند که رئیس جمهور، باراک اوباما، تصمیم گرفته تا چین را برای دزدی غیر قانونی اطلاعات شخصی بیش از 20 میلیون آمریکایی از مرکز داده OPM، محاکمه کند.

این گزارش می نویسد:” همان طور که در موقعیت های مشابه این در قبل شاهدش بودیم، دولت آمریکا، کنگره و رسانه ها بار دیگر، بعد از این که یک مقام رسمی به طور غیر مستقیم انگشت اتهام را به سمت چین گرفت، خواستار محاکمه چین شدند.”
این مقاله می گوید :” کاملا واضح است که امنیت سایبری به وسیله دیگری برای واشینگتون تبدیل شده تا بتواند روی فشار اعمال کند و باز هم امکان بهبود رابطه چین و آمریکا را نابود کند.
همچنین اضافه کرد :” از آنچایی که تمام اتهامات بر علیه چین بدون داشتن هر گونه مدرک قاطعی صورت گرفته، آمریکا مقصر هر گونه تاثیری که این موضوع بر روابط دو کشور می گذارد، خواهد بود.”
و ادامه داد :” با سرزنش چین برای هک کردن کامپیوتر های دولتی آن هم برای چندمین بار، واشینگتن سعی دارد چین را به عنوان خطرناک ترین کاربر معرفی کند اما این موضوع اتتفاق نمی افتد زیرا آمریکا قدرتمند ترین کشور با پیشرفته ترین فن آوری های سایبری است.”

این گزارش می گوید که همان طور که از حاکمیت و تمامیت های عرضی خود محافظت می کند، ” چین کاملا مسمم است که امنیتش را در فضای سایبری حفظ کند و حق این را دارد که در مقابل هر گونه تهدید یا نفوذ، واکنش نشان دهد. این کشود با هر گونه اتهام سیاسی و اقتصادی روبرو خواهد شد.
این گزارش همچنین می نویسد:” اگر آمریکا سر سختانه اقدامات تلافی جویانه خود را در فضای سایبری پیاده سازی کند ، به عنوان یک زورگو شناخته خواهد شد و باید بار مسئولیت افزایش درگیری و اختلال در فضای سایبری را به دوش بکشد.”

منبع : gadgets.ndtv.com

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آمریکا باید از اتهامات سایبری خود دست بکشد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *