آدیداس سازنده ی برنامه ی دنبال کردن تناسب اندام، Runtastic را می خرد

0
آدیداس سازنده ی برنامه ی دنبال کردن تناسب اندام، Runtastic را می خرد

Adidas AG سازنده ی برنامه ی دنبال کردن تناسب اندام، Runtastic را خریداری کرده است تا با ۷۰ میلیون نفر کاربر فعال این برنامه در ارتباط باشد و همچنین از رقیبان خود در ابزار های پوشیدنی متصل، پیشی بگیرد.
این گروه آلمانی در روز چهارشنبه گفت که کار را با صاحب اصلی شرکت، الکس اسپرینگر اس. ای و همچنین موسسان کمپانی و یک سرمایه گذار عمده تمام کرده تا معامله ی این کمپانی اتریشی با قیمت ۲۲۰ میلیون یورو بسته شود.

کمپانی رقیب، نایک، با همکاری با کمپانی اپل در برنامه های Nike+ running که برای آیپاد و آیفون طراحی شده بود، در زمینه ی رهگیری برنامه ی تناسب اندام پیشگام بوده است. نایک همچنین برنامه ی FuelBand را در سال ۲۰۱۲ عرضه کرد.

آدیداس در حال باختن بازار ابزار ورزشی به بزرگترین رقیبش در آمریکا بود و تازه سال پیش دستگاه تناسب اندام miCoach را وارد بازار کرد.
کمپانی Under Armour که به سرعت رو به رشد است و سال پیش جای آدیداس را به عنوان دومین کمپانی لباس ورزشی ساز آمریکا گرفت، اوایل امسال یک برنامه ی رژیم و تمرین به نام را به ارزش ۲۷۵ میلیون و یک شبکه اجتماعی ورزشی به نام Endomondo را به ارزش ۸۵ میلیون خریداری کرد.
Under Armour می گوید این معاملات باعث شد آن ها در مجموع ۱۲۰ میلیون مشترک در پلت فرم ورزشی خود داشته باشند، که گفته می شود آن را به بزرگترین مجمع سلامت و تناسب اندام دیجیتالی تبدیل کرده است.

آدیداس می گوید که Runtastic بیش از ۲۰ برنامه دارد که فعالیت های مربوط به سلامت و تناسب اندام را شامل می شوند. این برنامه ها از ۱۸ زبان مختلف پشتیبانی می کنند.

شما می توانید جذاب ترین اخبار و مقالات دنیای تکنولوژی را در کانال تلگرام زوم تک دنبال کنید. برای عضویت در این کانال، اینجا کلیک کنید.

هیچ نظری یافت نشد

ارسال نظر

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.