آخرین شایعات آیفون 7 پلاس اپل مبنی بر 3 گیگابایت رم، 256 گیگابایت حافظه داخلی و …

آخرین شایعات مربوط به مشخصات آیفون 7 و آیفون 7 پلاس اپل در سایت چینی  Weibo micro-blogging  دیده می شود. بر این مبنا، فبلت 5.5 اینچ دارای 3 گیگابایت رم است که از 2 گیگابایت در آیفون 6اس و 6 اس پلاس به این مقدار افزایش یافته است. اما آیفون 7 اپل کوچکتر این توانایی را ندارد و به استفاده از رم 2 گیگابایت ادامه خواهد داد.

تفاوت دیگر بین دو مدل مربوط به حافظه داخلی است. آیفون 7 با حافظه داخلی 16 گیگابایت/64 گیگابایت/ 128 گیگابایت ارائه خواهد شد، در حالی که حافظه قابل دسترس برای آیفون 7 پلاس، 32 گیگابایت/128 گیگابایت/ 256 گیگابایت خواهد بود. دوربین عقب تفاوت دیگر مورد بحث است. در آیفون 6 اس دوربین عقب 8 تا 12  مگاپیکسل بود، و اکنون صحبت درباره دوربین 21 مگاپیکسلی در آیفون 7 هست. از سویی دیگر، ممکن است آیفون 7 اس، با دو دوربین 12 مگاپیسکلی در عقب با قابلیت زوم نوری ارائه شود.

احتمال پیشرفت فنهای آیفون نیز برای بهبود عمر باتری وجود دارد. شایعه ای نه چندان معتبر می گوید که اپل در حال به کارگیری یو اس بی نوع سی بر روی گوشی های جدید است. منصفانه بگوییم، نمیتوانیم بگوییم که اپل از کنترل نورپردازی در گوشی ها منصرف شده، به خصوص اگر طبق انتظار جک گوشی حذف شود. در حال حاظر می بینیم که گوشی ها با دوشاخه نوری در انتها تضعیف شده اند. بحث بر روی استفاده از پورت سی به دلیل افزایش توانایی شارژ در گوشی اپل هست، اما احتمال تحقق آن انتظار نمی رود.

پستهای دیگر سایت Weibo  اشاره به این دارند که اپل برای بهبود اتصال وای فای در گوشی های جدید برنامه ای دارد تا گوشی ها اینترنت سریعتری داشته و ویدئوهای با حجم  بالا را ساپورت کنند. همچنین در این سایت چینی به شارژ وایرلس نیز اشاره شده است.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  آیفون 15 پرو دارای رنگ آبی تیره با رنگ خاکستری است

نظرات در مورد : آخرین شایعات آیفون 7 پلاس اپل مبنی بر 3 گیگابایت رم، 256 گیگابایت حافظه داخلی و …

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. با سلام و احترام
    دوستانی که گوشی یا لپ تاپ خودرا گم کرده اند یا به سرقت رفته است تنها در سامانه رسمی و کشوری به نام همیاب 24 ثبت نمایید و در سایت های نامعتبری که اطلاعات شخصی شما و کالا را به نمایش می گذارند جدا خودداری بفرماید تا دچار مشکلاتی هم چون اخاذی و سو استفاده از شماره تماس نشوید