معرفی جدیدترین محصول سامسونگ Galaxy Tab S

samsung

معرفی جدیدترین محصول سامسونگ Galaxy Tab S : امسال که سامسونگ در دنیای تبلت کولاک کرده و تبلت های سری Galaxy tab pro و سری Galaxy tab 4 را رونمایی و معرفی کرد اینک قصد دارد بازهم تبلتی جدید را رونمایی کند .

SamsungGalaxyTabSمعرفی جدیدترین محصول سامسونگ
 SamsungGalaxyTabS معرفی جدیدترین محصول سامسونگ

طبق گفته ها قرار است کمپانی سامسونگ دوری از Galaxy tab s های خود را رونمایی کند که دارای صفحه نمایش های 8.4 و 10.5 اینچی هستند . از ویژگی های این تبلت  ها میتوان به صفحه نمایش super amoled با رزولوشن 2560در 1600 اشاره کرد این صفحه نمایش بعد تب 7.7 برای اولیت بار در این سری از تب ها اسفاده میشود.

سامسونگ برای هر دومدل خود از ویژگی let استفاده کرده است که مدل sm-t700 برای  نسخه wifi با صفحه نمایش 8.4 اینچی و مدل sm-t800 برای نسخه wifi با صفحه نمایش 10.5 اینچی قرار گرفته است و به تظر میرسد هردو محصول مراحل اخر از تولید را پشت سر میگذارند و به زودی رونمایی شوند.

 در این دستگاه ها نیز از پردازشگر 1.9 گیگاهرتزی هشت هسته ای استفاده شده است با ورژن exynos 5420 و دارای رم 3 گیگابایتی میباشد .

تبلت ها که اکثر از دوربین سطح پایین استفاده میکنند و این مشکلی برای کاربران شده , سامسونگ در این تبلت های جدید خود از دوربین 8 مگاپیکسلی استفاده کرده که شاید نظر مخاطبین حساس به دوربین را به خود جلب کند .

این دستگاهها از اندروید 4.4.2 کیت کت استفاده کرده است که از دیگر ویژگی های خوب آن میباشد. سامسونگ علاوه بر صفحه نمایش خوب خود به نظر میرسد در این تبلت ها از حسگر اثر انگشت هم استفاده کرده باشد که البته هنوز کسی از ضریب اطمینان یا کاربرد ان سخنی نگفته است .

این دستگاه ها از لحاظ ظاهری شبیه به گلکسی تب 4 میباشد با این تفاوت که دارای لبه های نازکتر هستند و در طراحی پشتی این تبلت از چرم مصنوعی استفاده نخواهد شد .

سامسونگ احتمال دارد با معرفی این سری از محصولات خود گامی مهم در عرصه تبلت برداشته باشد .

منبع:t3.com

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سامسونگ می تواند سال آینده تراشه های LPDDR5T DRAM را به صورت انبوه تولید کند

نظرات در مورد : معرفی جدیدترین محصول سامسونگ Galaxy Tab S

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *