گزارش تصویری از مراسم رو نمایی گلکسی نوت 5 و گلکسی S6 edge Plus در برج میلاد تهران

گزارش تصویری از مراسم رو نمایی گلکسی نوت ۵ و گلکسی S6 edge Plus در برج میلاد تهران

[vc_row][vc_column][vc_column_text]گلکسی نوت 5 پرچمدار جدید سامسونگ در مراسمی ویژه در برج میلاد تهران رونمایی شد ، این مراسم با حضور اصحاب رسانه در سالن همایش های برج میلاد تهران برگزار شد ، مراسم با سخنان پارک مدیر عامل سامسونگ ایران آغاز گردید .

گزارش تصویری از مراسم رو نمایی گلکسی نوت ۵ و گلکسی S6 edge Plus در برج میلاد تهران گزارش تصویری از مراسم رو نمایی گلکسی نوت ۵ و گلکسی S6 edge Plus در برج میلاد تهران

پس از ایشان جعفریه مدیر ارشد موبایل سامسونگ در ایران از ویژگی های بارز این گوشی هوشمند از جمله طراحی زیبا و انحنا دار ، عملکرد فوق العاده ، صفحه نمایش بزرگ و قلم S Pen و قابلیت های چند کاره آن اشاره کرد. وی گفت خانواده نوت به دلیل اندازه بسیار مناسب و بزرگش دارای طرفداران خاص خود است ، سامسونگ در این حوزه از محصولاتش ، مشتریان پروپاقرص زیادی را دارد . چرا که خاص بودن این خانواده سبب شده طیف بخصوصی از جامعه را بسوی خود جلب نماید .[/vc_column_text][td_block_text_with_title custom_title=”وبژگی های بارز گلکسی نوت 5 از زبان علیرضا کدخدایی مدیر محصول موبایل سامسونگ در ایران”]گلکسی نوت 5 با طراحی زیبا و آرگونومیک و با یک انحنا در قاب پشتی زیبایی خاصی را به گوشی داده است و انحنای ایجاد شده در پشت گوشی باعث راحتی کاربر می شود .

گزارش تصویری از مراسم رو نمایی گلکسی نوت ۵ و گلکسی S6 edge Plus در برج میلاد تهران

این گوشی هوشمند با ترکیبی از شیشه و فلز ساخته شده است ، در قاب دوری این گوشی از آلومینیوم استفاده شده است ، و از شیشه برای ساخت صفحه نمایش و قاب پشت آن از جنس Coring Gorilla Glass 4.0 ساخته شده است که زیبایی منحصر به فردی را به این گوشی داده است.

در نوت 5 ، سامسونگ با حفظ اندازه صفحه نمایش این گوشی نسبت به نوت 4 ابعاد بدنه اش را کوچکتر از گلکسی نوت 4 ساخته است ، طراحی با ظرافت خاصی انجام گرفته است.

رنگبندی اصلی در نوت چهار در سه رنگ مشکی ، سفید و طلایی ارائه شده است ، سامسونگ برای زیبایی هر چه تمام تر این گوشی رنگ نقره ای تیتانیوم را هم به لیست رنگ بندی این گوشی اضافه کرده است .

صفحه نمایش این گوشی از نوع Quad HD Super AMOLED می باشد . که در اندازه 5.7 اینچی اش زیبایی بسیار زیبایی را به این گوشی داده است ، در تغییر فضا و نور صفحه نمایش بگونه است که حتی در برابر نور خورشید هم وضوح خود را حفظ می نماید.

بیشتر بخوانید  زمان احتمالی رونمایی سامسونگ گلکسی اس7 فاش شد

گوشی گلکسی نوت 5 با یک دوربین 16 مگاپیکسلی ارائه شده است که مجهز به لرزش گیر هم می باشد دوربین جلوی این گوشی هم 5 مگاپیکسل است ، تصاویر ثبت شده توسط دوربین این گوشی با کیفیت و وضوح بالایی ارائه شده است .[/td_block_text_with_title][td_block_text_with_title custom_title=”ویژگی های عجیب و غریب گلکسی نوت 4″]سامسونگ در گوشی گلکسی نوت 5 خود یک ویژگی بسیار جالب قرار داده است ، قابلیتی که با وجود قلم آن معنی می یابد ، در نوت 5 کاربر می تواند بدون باز کردن قفل دستگاه و خارج کردن قلم نوت روی صفحه نمایش گوشی یادداشت نماید ، برای درک بهتر این ویژگی پیشنهاد میکنم ویدئوی زیر رو مشاهده کنید .
[/td_block_text_with_title][td_block_text_with_title custom_title=”تجربه گوشی گلکسی نوت 5 و گلکسی + S6 Edge در رونمایی تهران “]پس از معرفی کلی گوشی هوشمند گلکسی نوت 5 تجربه محصول توسط اصحاب رسانه انجام گرفت ، تصاویری از محل برگزاری و تصاویری از گوشی جدید سامسونگ رو در ادامه گزارش مشاهده نمایید.

[/td_block_text_with_title][/vc_column][/vc_row]

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گزارش تصویری از مراسم رو نمایی گلکسی نوت 5 و گلکسی S6 edge Plus در برج میلاد تهران

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *