گروه کامپیوتری به دانش آموزان جذابیت های تکنولوژی را اموزش می دهند

گروه کامپیوتری به دانش آموزان جذابیت های تکنولوژی را اموزش می دهند

– یک پسر نوجوان ربات خود را روی نوار زرد نئونی گذاشت تا همان طور که چند دقیقه پیش برای آن آماده شده بود، ربات هایش خط را دنبال کنند.
این ربات ها آهسته اما به درستی، از دستور پیروی کرده و خط را تا آخر دنبال کردند و در آخر باعث شدند که این نوجوان لبخندی از غرور بر لب بیاورد.
کودکانی از 9 تا 13 سال در موزه  اکتشافات که مخصوص کودکان طراحی شده است، در روز پنج شنبه برای شرکت در آکادمی تابستانه ی کامپیوتری Squad دور هم جمع شده بودند.
دان دلار، یکی از اعضای اصلی گروه آکادمی تابستانه ی کامپیوتری می گوید :” هدف ما ایجاد الهاماتی در جهت زمینه ایی در تکنولوژی برای دختر ها و پسر ها ست.”
این برنامه 9 سال است که اجرا می شود و در سال حدودا در 30 شهر کشور اجرا می شود. این چهارمین بار است که این گروه به شهر سالت لیک سر می زنند.
در برنامه ی سال 2015 این آکادمی، دانش آموزان به گروه هایی با تعداد مساوی تقسیم شده بودند. این گروه ها بر اساس جنسیت تفکیک شده بودند تا دانش آموزان بتوانند راحت تر افکار خود را با یک دیگر به اشتراک بگذارند. کلاس های مختلفی در این آکادمی به صورت کرس های دو روزه تشکیل شدند که شامل : پرینت سه بعدی، طراحی CAD، برنامه نویسی و رباتیک، مدار و منطق، شهر وند دیجیتالی، موسیقی دیجیتالی، و تولید و تدوین فیلم، برگزار شد.
دانش آموز 13 ساله ای که برای بار دوم در برنامه های این آکادمی شرکت می کرد گفت ” چیز های جدیدی مانند پرینت سه بعدی به برنامه اضافه شده بود. من از تماشای آن لذت بردم چون در دنیای امروز، جزء جدید ترین تکنولوژی ها به شمار می رود و واقعا جالب است که آن را از نزدیک ببینی.”
با این که پرینت سه بعدی جزء دسته ی هنر آکادمی به شمار می آید و دانش آموزان باید با آن زنجیره ای برای خود بسازند، یکی از پر طرفدار ترین کلاس های این آکادمی محسوب می شود.
گفته می شود که ایستگاه بعدی این آکادمی، بلوو در واشینگتون باشد اما Junior Achievement امیدوار است که این آکادمی سال آینده دواره به این شهر باز گردد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گروه کامپیوتری به دانش آموزان جذابیت های تکنولوژی را اموزش می دهند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *