کنسول گیمینگی چینی که تلفیقی از Ps4 ، Xbox One و اندروید می باشد!

اولین کنسول بازی چینی

صنعت چین در کل به کپی کاری معروف است! و این مسئله را در ساخت بسیاری از گجت ها شاهد هستیم، از جمله ی این رفتار نه چندان جالب صنعت چین می توانیم به ساخت گوشی های هوشمندی چون Oppo R9 و Meizu Pro 6 اشاره کرد که در واقع سبک طراحی آنها به طور کامل برگرفته از طراحی صنعتی آیفون می باشد.

در ادامه ی رفتار کپی کارانه ی صنایع چین، امروزه شاهد هستیم که شرکت چینی Fuze پا به عرصه ی کنسول های گیمینگ گذاشته و کنسولی را به تولید رسانده که با نگاهی اجمالی به طراحی آن ردپایی از کنسول Playstation 4 شرکت سونی و کنسول Xbox one شرکت مایکروسافت دیده می شود.

کنسول Tomahawk F1 نتیجه آخرین تلاش های این کمپانی برای ورود به عرصه صنعت گیمینگ می باشد که بدنه اصلی کنسول به نوعی کپی کاری از طراحی Playstation 4 بوده و در طراحی Joystick آن شاهد الهم گرفتن از طراحی Joystick کنسول Xbox One هستیم.

در واقع می توان این کنسول را چکیده ای از کنسول های شرکت Microsoft و Sony دانست که برخلاف آن دو، این کنسول از سیستم عامل Android بهره می برد. با توجه به اینکه صنعت چین همواره به قیمت شکنی معروف بوده است، در اینجا نیز شاهد هستیم که قیمت نهایی Tomahawk F1 در بازار چین 899 یوآن می باشد که انتظار می رود با عرضه این کنسول به بازار های جهانی قیمت نهایی آن برای مصرف کننده در حدود 140 دلار آمریکا تعریف گردد.

با توجه به اینکه کاربران چینی استقبال فوق العاده ضعیفی از کنسول های گیمینگ Microsoft و Sony نشان داده اند، شرکت Fuze امیدوار است با عرضه کنسول ارزان قیمت خود بتواند از این بازار آشفته نهایت استفاده را ببرد.

خبرهایی نیز به گوش می رسند که حاکی از انتشار بازی هایی چون Assassins Creed, Dynasty Warriors و Saint Row در آینده ای نزدیک برای این کنسول هستند.

5/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : کنسول گیمینگی چینی که تلفیقی از Ps4 ، Xbox One و اندروید می باشد!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *