کمپانی Lenovo هفته آینده تبلت های 8 و 10 اینچی را رونمایی می کند.

تبلت جدید لنوو

به گزارش گروه علم و فناوری زوم تک کمپانی Lenovo خط تولید تبلت هایی با ضخامت 8inch  و 10inch با ویژگی های ساخته شده در kickstand را راه اندازی کرده است.

تبلت جدید Lenovo
تبلت جدید Lenovo

تبلت های جدید لنوو طرحی بزرگ را ارایه می دهند ودارای سخت افزار داخلی مناسب می باشند.این تبلت ها هفته آینده به بازار خواهند آمد. از ویژگی های تبلت 8inch  و 10 inch  لنوو طراحی مشابه می باشد و برجسته ترین ویژگی در این تبلت ها بر آمدگی مدور در دو طرف آن است.این برآمدگی به عنوان پایه تبلت محسوب می شود که برای استفاده راحت تر صفحه نمایش در حالت های مختلف به کار می رود.

حالت hold  برای زمانی است که سیلندر به سمت عقب کشیده شده است که وقتی بخواهد از آن استفاده کند می تواند به راحتی آن را دریک دست بگیرد. درحالت ایستاده پایه تبلت بیرون می آید و تبلت می تواند برروی هر سطحی قرار بگیرد.برخلاف سطح 2 که فقط یک پایه دارد که دارای دو محل است در این نوع تبلت پایه در هر زاویه ای کار می کند و به هر شکل در می آید.حالت شیبی که این تبلت دارد اجازه می دهد تا به صورت تخت برروی یک سطح قرار بگیرد و این ویژگی این امکان را برای کاربر فراهم می کند تا از هر دو دست خود برای استفاده از صفحه نمایش استفاده کند.

                                                                                                                                                                                                                        

از دیگر ویژگی ها این است که هر دو تبلت دارای سخت افزار داخلی مشابه می باشند.این ویژگی ها از media tek’s  mt8125soc  می باشد که دارای چهار پردازنده 1.2ghz cortex-a7 cpu   می باشد.از دیگر خصوصیات سخت افزاری این است که شامل 1gb ram ,16 gb rom  با یک کارت اسلات micro-sd  دوربین mp5  درپشت تبلت و یک دوربین 1.6 mp درجلو می باشد و همچنین دارای wifi 802.11bgn  و بلوتوث 40 است.تبلت دارای قابلیت بلند گوهای استریو می باشد و در اندرویدهای 4.2.2 jelly bean   قابل اجرا است. تبلت 8inch   لنوو از 30 october به ارزش 249 دلار به بازار عرضه خواهد شد در حالی که نسخه 10inch به قیمت 299$  خواهد بود.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  رونمایی سامسونگ گلکسی تب A با صفحه نمایش 8 اینچی

نظرات در مورد : کمپانی Lenovo هفته آینده تبلت های 8 و 10 اینچی را رونمایی می کند.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *