کلید های میانبر برای اعلان های گوگل پلاس

کلید های میانبر برای اعلان های گوگل پلاس

استفاده از کلید های میانبر کیبورد هنگام گشت و گذار در شبکه های اجتماعی باعث می شود عملکرد سریعتری در بررسی اعلان ها و ارسال های کاربران داشته باشیم. امروز سعی می کنیم کلید های میانبر کیبورد در شبکه اجتماعی گوگل پلاس رو برای شما عزیزان معرفی کنیم. اگر از کاربران پرو پا قرص گوگل پلاس هستید با ما باشید.

Google+

Google+

میانبر های به طور کلی کارآمد ترین ابزار برای استفاده از دستگاه ها و صفحات اینترنتی هستند ؛ میانبر هایی برای راحتی کار با گوگل پلاس وجود دارد که به شما کمک میکند از مشاهده اعلان های فعالیت های دیگر کاربران مطلع شوید ، برای این کار شما باید روی اعلان مشاهده شده کلیک کنید تا صفحه مورد نظر باز گردد ، پس از مشاهده اعلان مورد نظر برای بازگشت به صفحه اصلی دوباره باید دکمه بازگشت رو بزنید که این اعمال در کنار هم مقداری خسته کننده است ، ما در ادامه روشی رو برای پیش نمایش اعلان ها در همان صفحه برای شما معرفی خواهیم کرد.

کلید های جهت بالا و پایین

به کمک این میانبر های می توانید در بین اعلان ها به بالا یا پایین بروید ، این میانبر ها به شما کمک می کند لیست اعلان ها را مشاهده خواهید کرد.

رفتن به پایین اعلان ها و زدن دکمه اینتر

با این کار می توانید اعلان هایی را که مشاهده می کنید را با زدن دکمه اینتر مشاهده می کنید.

دکمه Enter  و دکمه O

به کمک این دو دکمه می توانید پس از باز شدن تمامی اعلان ها (نوتیفیکیشن ها) و انتخاب اعلان مورد نظر توسط کلید های جهت نمای بالا و پایین و زدن دکمه O یا اینتر اعلان مورد نظر را می توانید در صفحه ی اعلان ها مشاهده کنید .

دکمه D

به کمک این دکمه می توانید اعلان های خوانده شده را حذف کنید ، یا بقولی نشان گذاری کنید که خوانده شده است.

دکمه U

به کمک این دکمه می توانید پس از خوانده اعلان انتخاب شده به لیست تمامی اعلان ها بازگردید.

دکمه ESc و Enter

وقتی اعلان ها بسته هستند به کمک دکمه اینتر بدون نیاز به ماوس می توانید اعلان ها را باز کنید و آنها را به کمک میانبر های بالا بخوانید وقتی اعلان ها تمام شد می توانید به کمک دکمه Esc از صفحه ی اعلان ها بیرون آیید.

بیشتر بخوانید  کلید های میانبری در ویندوز که به آن نیاز پیدا میکنید

منبع Cnet

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : کلید های میانبر برای اعلان های گوگل پلاس

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *