کشف کنید چرا زمستان به Moomin Quest نرسیده است

برخلاف سریال فانتزی محبوب Moomin Quest، زمستان هنوز به بازی Moomin Quest نرسیده است. بازی ماجراجویی Moonin Quest مبنا بر کتاب های کلاسیک از نویسنده و تصویرگر فنلاندی Tove  Jansson می باشد. از آنجا که زمستان به Moomin نیامده شما باید به آن کمک کنید تا راز زمستان از دست رفته را با عبور از گذرگاه ها حل کنید.

این بازی توسط استودیو مستقل سوئدی Odd Comet Games توسعه یافته است. Moomin Quest یک بازی ارائه شده در سبک ماجراجویی است که شما را با سرعت در تفکر و ضربه زدن های پیوسته به چالش می کشاند.

در Moomin Quest با سرعت هرچه تمام تر باید به کاشی ها ضربه بزنید تا مسیر آن ها را پاک کنید. شما باید این سفرها را انجام دهید تا عاقبت ننه سرما را ملاقات کنید و سوال کنید چرا زمستان از دست رفته است.

باید به عنوان کاراکترهای Moonin Quest ظاهر شوید. و با ضربه های پیوسته روی کاشی های یخ زده او را به سوی ننه سرما هدایت کنید. درحالیکه این کاشی ها طبیعتا از پائین به بالا حرکت می کنند، ممکن است در سفرهای دیگر شاهد حرکت این کاشی ها از بالا به پائین باشید.

اگرچه ممکن است در ابتدا به نظر برسد این بازی ساده است اما جنبه های فریب آمیز آن را نمی توان نادیده گرفت. اگر تصور می کنید Moomin Quest مناسب کودکانتان نیست. و سطح آن بیش از حد سخت است، می توانید از نسخه کودکان این بازی بهره مند شوید. اگرچه نسخه اصلی این بازی به طور رایگان در App Store گذاشته شده است اما نسخه کودکان با قیمت 2.99 دلار ارائه شده است.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : کشف کنید چرا زمستان به Moomin Quest نرسیده است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *