کاهش خطر دوچرخه سواری در شب با اسپری LIFE PAINT

حتما شما هم از خطر دوچرخه سواری در شب اطلاع دارید. می توان گفت دوچرخه سواری در شب به گونه ای دیوانگی به حساب می آید و توصیه می شود که اصلا آن را امتحان نکنید زیرا در شب شما و دوچرخه تان تقریبا در دید رانندگان نامرئی هستید.

اسپری نامرئی :

Life paint

 

ولی خب گاهی اوقات چاره ای دیگری جز این که در شب دوچرخه سواری کنید ندارید به همین خاطرشرکت volvo اسپری ای تحت عنوان LIFE PAINT را راهی بازار کرده است که نور چراغ اتومبیل ها را جذب می کند و بازتاب می دهد همچنین این اسپری قابل شستشو بوده و دوچرخه سواران می توانند آن را به لباس،کلاه و دوچرخه ی خود بزنند.

چرا نامرئی؟

تا زمانی که نور چراغ اتومبیل ها به این اسپری نخورد، این اسپری کاملا نامرئی می باشد. شرکت volvo با ارائه این محصول لطف بزرگی به دوچرخه سواران کرده است.

مدیر عامل شرکت Volvo آقای نیک کانر می گوید: سالانه 19000 هزار نفر دوچرخه سوار در اثر دید کم رانندگان در شب مجروح می شوند و امیدواریم این اسپری بتواند از این آمار بکاهد.

همچنین او افزود: ما می دانیم که بهترین راه کم کردن این نوع حوادث تصادف نکردن است و ما با ارائه این محصول قصد داریم تا بتوانیم این تصادفات را به حداقل برسانیم.

لازم به ذکر است که این اسپری هنوز در تمام جهان عرضه نشده و تا کنون در 6 فروشگاه دوچرخه در لندن و کنت عرضه شده است و شرکت Volvo این وعده را داده است که در صورت تقاضای زیاد مشتریان و رضایت آن ها از محصول به آن سوی مرز های انگلستان هم فرستاده می شود.

 

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  Volvo هم به جمع سازندگان خودورهای الکتریکی پیوست

نظرات در مورد : کاهش خطر دوچرخه سواری در شب با اسپری LIFE PAINT

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *