پیش از دانلود بازی از گوگل پلی آن را تست کنید

پیش از دانلود بازی از گوگل پلی آن را تست کنید

کمپانی گوگل چند ساعتی است که یک قابلیت جدید به بازی های خود اضافه کرده است.با استفاده از این قابلیت که فعلا در چند کشور از جمله آمریکا ارائه شده است ، گزینه ای تحت عنوان Try Now اضافه شده است که امکانات جالبی را در اختیار شما قرار میدهد که در ادامه به آن اشاره میکنیم.پس با زوم تک همراه باشید.

اکنون کاربران گوگل پلی میتوانند پیش از دانلود و نصب بازی ها و برنامه ها حدود 10 دقیقه از آن را اجرا کنند.

در صورتیکه امکان تست برای یک بازی یا نرم افزار وجود داشته باشد، گزینه ای تحت عنوان Try Now را در کنار دکمه Buy مشاهده خواهید کرد. با کلیک بر روی این دکمه فرصت ده دقیقه ای شما برای تست آن بازی شروع می شود. جالب است بدانید که گوگل جهت تست این بازی ها هیچ گونه دانلودی انجام نداده و صرفا ده دقیقه از آن را برای شما استریم خواهد کرد.

گزارشات حاکی از آن است که قابلیت Try now مشکلاتی نیز دارد و ممکن است در استفاده از آن با مشکل کرش کردن اپلیکیشن هم رو به رو شوید. اما خوشبختانه به نظر می رسد که در اکثر مواقع شاهد عملکرد خوب و روانی از استریم بازی ها با این قابلیت خواهید بود.

ضمنا بد نیست به این نکته اشاره کنیم که بازی های در حال استریم شدن دارای دکمه شناوری هستند که با انتخاب آن می توانید مدت زمان باقی مانده از تست خود را ببینید، اطلاعاتی در مورد این قابلیت مطالعه کرده و در صورت تمایل از حالت تست خارج شوید.

هر بازی یا اپلیکیشن را می توانید بارها تست کنید و هیچ محدودیتی برای دفعات مراجعه ندارید. اما باید بدانید که با شروع هر تست پیشرفت های شما در تست های قبلی ذخیره نخواهند شد و باید مجددا کار را از اول آغاز کنید.

به هر حال به نظر می رسد این قابلیت جدید گوگل پلی خیلی سریع به یکی از مزایای استفاده از این مارکت تبدیل شود و محبوبیت زیادی بین کاربران پیدا کند که این موضوع با گسترش امکان استفاده از آن در سراسر جهان و همچنین رفع ایرادات جزئی میسر خواهد شد.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  این 15 اپلیکیشن اندرویدی را همین حالا از گوشی خود پاک کنید

نظرات در مورد : پیش از دانلود بازی از گوگل پلی آن را تست کنید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *