پنل جلوی OnePlus 2 لو رفت!

پنل جلوی OnePlus 2 لو رفت!

شایعات و اطلاعات بیشتری از گوشی هوشمند OnePlus 2 همچنان در حال انتشار است. این در حالی ست که فقط چند روز تا گردهمایی واقعیت مجازی کمپانی که در روز دوشنبه برگزار میشود، زمان باقی مانده است. عکس های جدیدی از پنل جلوی OnePlus 2 در اینترنت منتشر شده است.

از دو عکس فاش شده، یکی پنل جلویی را از جنس پلاستیک نشان میدهد که ظاهرا دکمه ی اسکنر اثر انگشت آن در زیر صفحه نمایش قرار دارد. دکمه بیضی شکل این دستگاه گوشه هایی گرد دارد. برای یادآوری باید بگویم که این کمپانی چینی قبلا اعلم کرده بود که گوشی دارای یک اسکنر اثر انگشت خواهد بود و حتی ادعا کرد که سرعت این اسکنر از تاچ آی دی شرکت اپل بیشتر خواهد بود. هنوز به طور رسمی مکان این سنسور تایید نشده است. که آیا روی دکمه خانه دستگاه خواهد بود یا در پنل پشت.

یک عکس فاش شده دیگر یک پوشش پلاستیکی سفید از پنل جلویی گوشی نشان میدهد و همچنین نشان میدهد اندازه گوشی 152.9×75.9mm است که از مشابه قبلی خود کوچکتر است. اندازه گوشی OnePlus One که قبل از OnePlus 2 منتشر شد، 152.9×75.9mm است. متاسفانه اطلاعی از عرض دستگاه در دسترس نیست.

عکس های فاش شده جدید از خبرچی محترم KJuma است, کاربر ویبو که قبلا هم پست هایی از عکس های فرضی OnePlus 2 منتشر کرده بود.

زودتر از عرضه OnePlus 2 در هفته بعد، ما میدانیم که این گوشی از دو سیمکارت پشتیبانی میکند؛ یک باتری ۳۳۰۰ میلی آمپری دارد؛ سیستم عامل آن Oxygen است که به نظر میرسد شباهت زیادی به اندروید دارد، Snapdragon 810 v2.1 SoC خود را از کمپانی Qualcomm گرفته؛ پورت باتری آن مدل C است؛ چهار گیگ رم LPDDR4 دارد، و احتمالا بدنه آن فلزی خواهد بود. کمپانی حتی حدود قیمت این گوشی را نیز اعلام کرده که چیزی حدود ۳۲۲ دلار تا ۴۵۰ دلار هواهد بود.

اخیرا، OnePlus با انتشار نمونه هایی از کیفیت دوربین گوشی و مقایسه آن با گالکسی S6 و آیفون ۶، با گوشی خود OnePlus 2 که به زودی معرفی خواهد شد، فخر فروشی کرد.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی OnePlus 2 با آپدیت OxygenOS 2.0.1 برای رفع مشکل

نظرات در مورد : پنل جلوی OnePlus 2 لو رفت!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *