هیجان انگیزترین مکان های توریستی جهان

اگر اهل ریسک باشید، به احتمال زیاد هیجان طلب هستید. اکثر افراد هیجان دوست حاضرند هر کاری کنند تا دوز آدرنالین خونشان بالا برود. ما این مقاله را برای افراد هیجان طلب قرار داده ایم و در آن به معرفی هیجان انگیزترین مکان های توریستی جهان پرداخته ایم. پس با ما همراه باشید.

BASE jumping, Norway

base

تا به حال دیوانه شده اید؟ نه فقط به عنوان یک هیجان پرست دیوانه بلکه دیوانه دیوانه وار هیجان!

BASE جامپرها از ارتفاع بسیار زیادی می پرند. پس دیدن مناظر جدید همچون کوهستان Kjerag و Innfjorden در نروژ از فرای آن ارتفاع زیاد چندان عجیب نیست!

اجرای این ایده توسط عاشقان ترس و هیجان با آن لباس های بال دار و پرواز با آخرین سرعت در آسمان بسیار دیوانه کننده است.

Trift Bridge, Swiss Alps

6

سرتان را برای ارتفاع می دهید؟ خب، چرا پُل Trift در سوئد را امتحان نمی کنید؟ این پُل نوسان دار، متزلزل و معلق 170 متر است که شما را تا ارتفاع بالاتر از 100 متر نسبت به رودخانه یخ Trift قرار می دهد.

طبیعی است که هرکسی جرات امتحان این پُل مخاطره آمیز را ندارد. اما اگر یک روز شما جرات کافی را پیدا کردید، از هول و هراستان مناظر بی نظیر اطراف را از دست ندهید!

Scuba-diving during the Sardine Run, South Africa

dv

هر ماه ژوئن و ژوئیه، در ساحل Durban آفریقای جنوبی اتفاق شگفت انگیزی رخ می دهد. مدارس بزرگ مهاجرت ساردین ها، کوچ آن ها از آب های سرد به آب های گرم Kwa-Zulu برای زاد و ولد به نمایش می گذارد. ماهی های ساردین خوشمزه توسط انبوهی دلفین ها، نیزه ماهی ها و کوسه های گرسنه دنبال و خورده می شوند.

حال هیجان زده ها چکار می کنند؟ آن ها لباس های غواصی شان را می پوشند و به اعماق آب ها رفته و این تغذیه هیجان انگیز را از فاصله بسیار کم مشاهده می کنند!

Nile River rafting, Uganda

m

اگر جلیقه نجات و کلاه ایمنی بپوشید، احتمالا طوریتان نخواهد شد! اما نشستن در یک قایق لاستیکی کوچک و بالا و پائین پریدن روی امواج رودخانه نیل در معبد شینتویی اوگاندا بسیار وحشتناک است. بیشتر کسانیکه در این قایق جا می گیرند، اولین فکری که به ذهنشان خطور می کند این است: “چه می شد اگر به سطح باز می گشتم؟”

Climb Mount Hua Shan, China

p

شاید در ابتدا تصور کنید اتفاق خارق العاده ای رخ نخواهد داد اما کمتر از چند دقیقه خودتان را چسبیده به چند تخته چوب در فراز کوهستان Hua Shan چین می بینید!

تصور جسم سنگین شما بر روی چند تکه چوب سبک که در بلندای چند صد متری قرار گرفته، رعب آور است. بنابراین، شما با رفتن به این منطقه روستایی فکر می کنید: “این پل را چه کسی درست کرده؟” اما جالب تر اینجاست که هیچکس پاسخ درست این سوال را نمی داند!

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : هیجان انگیزترین مکان های توریستی جهان

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *