هواپیمای بدون سرنشین که مانند پرنده پرواز میکند

در این زمان یعنی در عصر جدید ارتباطات و فناوری های نوین ارتش های مدرن و پیشرفته جهان استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین را در بین ارتش برای انواع عملیات ها خودشان گسترش می دهند که بعضی از این هواپیماها قدرت تخریب بالایی دارند. این هواپیماها شبیه به پرنده دارای چرخش بال هستند که هر کس برای اولین بار به آن نگاه کند فکر میکند که یک پرنده در آسمان است.

هواپیمای بدون سرنشین

هواپیمای بدون سرنشین

این هواپیما که Maveric نام دارد مهندسان طوری آن را طراحی کرده اند که دارای بال های انعطاف پذیر و همه ی کارهایی که یک پرنده را انجام می دهد را بتواند اعمال کند. دم این هواپیما هم طوری ساخته شده است که بتواند پروانه ای که به کمک آن می چرخد را قایم کند . در ارتفاعات بالای ۱۰۰ متری این هواپیما کاملا بدون صدا است.

Maveric برای ارتفاعات تا ۲۵۰۰۰ فوت طراحی شده اما به لطفا استتار پیش از حدی که در این استفاده شده است بسیار کم قادر به پرواز است و از این هواپیما بیشتر برای کارهای جاسوسی و تهیه عکس و فیلم کاربرد بیشتر دارد که تمام این ربات پرنده در داخل یک لوله ۶ اینچی قرار گرفته است.

اگر یک پرنده ی مشکوکی در بالا سر خود مشاهده کردید هیچ تعجب نکنید چون ممکن است Maveric باشد که در حال فیلم برداری و عکس برداری از شماست. گسترش تکنولوژی های نوین باعث ایجاد نا امنی هایی در زندگی خصوصی افراد می شود ، گسترش هواپیما های بدون سر نشین باعث شده برخی از محققان کشور ای مختلف برای جلوگیری از جاسوسی این ربات های هوشمند به فکر ابزاری برای مقابله با آنها بیافتند ، برخی از کمپانی های امریکایی امروزه به دنبال ساخت دستگاه هایی برای مقابله با اینگونه فناوری ها هستند.

نظر شما در مورد این فناوری ها چی هست ، با گسترش ربات های بدون سر نشین موافق هستید؟ به نظرتون امکانش هست روزی اختیار این فناوری ها از دست انسان خارج شود؟

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ارائه خدمات بیمه کنسلی پرواز برای اولین بار توسط ایرپلین تیکت [رپورتاژ آگهی]

نظرات در مورد : هواپیمای بدون سرنشین که مانند پرنده پرواز میکند

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. من که زیاد با این تکنولوژی ها موافق نیستم به نظرم بیشتر جنبه جاسوسی و از این جور مسائله… فکر نکنم نمیتونن از دسترس انسان خارج بشن یعنی امکان نداره