نینتندو نمی خواهد سوییچ ، Wii U دیگری باشد

نینتندو نمی خواهد سوییچ ، Wii U دیگری باشد

پس از معرفی کنسول جدید نینتندو به نام Nintendo Switch که سروصدای زیادی در زمان کنفرانس خبری نینتندو به پا کرد و البته موافقان و مخالفان زیادی هم پیدا کرد.حال همه منتظرند تا ببینند این کنسول جدید ژاپنی تا چه حد میتواند انتظارات را برآورده سازد و برای دو شرکت بزرگ این صنعت یعنی سونی و مایکروسافت چالش ایجاد کند.با ما در ادامه همراه باشید.

شاید چیزی در حدود دو سال پیش و زمانی که نینتندو برای اولین از جانشین خلف Wii خبر داد، همه ی گیمرها در سراسر جهان امیدوار بودند تا ناکامی بزرگ این شرکت در چند سال اخیر تا حدودی جبران شود و دوباره سازنده ی خاطرات شیرینی در ذهن کاربران خود شود.

همه میدانند که بازار این روزهای صنعت گیم را سونی و مایکروسافت تسخیر کرده اند و نسل جوان با بازی ها و کنسول های این دو شرکت بزرگ شده اند اما اگر نگاهی دقیق تر داشته باشیم میبینیم که در این میان شرکت سومی هم وجود دارد که هرچند کم رنگ اما هنوز پابرجاست و به فعالیت خود ادامه میدهد تا بتواند فرصتی برای عرض اندام پیدا کند.

نینتندو از ناکامی بزرگ خود در قبال Wii U آگاه است و بارها تذکر داده است که قصد ندارد تا آن اشتباهات را دوباره تکرار کند.آن ها به مخاطبان خود این اطمینان را میدهند که سوییچ دقیقا همان چیزی است که انتظارش را داریم و مدتی طولانی برای عرضه ی آن صبر کرده ایم.

کنسول بازی نینتندو سوییچ با تلفیقی از تجربیات Wii و 3DS، مرز بین کنسول های خانگی و قابل حمل را از بین خواهد برد؛ اگر اوضاع طبق منوال دنبال شود، شک نکنید در کوتاه ترین زمان ممکن تجربه تلخ Wii U از خاطر همه و به خصوص نینتندو بیرون خواهد رفت و اسطوره بازی سازی تاریخ در جایگاهی که لیاقتش را دارد قرار می گیرد.

بی صبرانه منتظر عرضه نینتندو سوییچ در تاریخ مارس 2017 (اسفند 95 – فروردین 96) خواهیم ماند.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نینتندو تایید کرد بزودی نسخه دیگری از سوییچ عرضه نمی شود

نظرات در مورد : نینتندو نمی خواهد سوییچ ، Wii U دیگری باشد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *