نکاتی برای عملکرد بهتر در ورزش

sport

اگر شما از جمله افرادی هستید که به فعالیت و ورزش اهیمت می دهید و ساعاتی در شبانه روز یا چند جلسه در هفته را به ورزش میپردازید باید نکاتی را در نظر بگیرید تا اگر در گروه یا تیمی از ورزشکاران هستید با عملکرد خوب ظاهر شوید و یا اگر به تنهایی ورزش می کنید بتوانید نتیجه قابل قبولی از تمرینات ورزشی بگیرید.

در قدم اول باید یک هدف دور از دسترس و واقع بینانه برای خودتان تایین کنید.مثلا اگر برنامه ای را پیاده کنید که در شبانه روز 5 ساعت ورزش کنید به احتمال خیلی بالا بعد از یک هفته دچار آسیب های بدنی میشوید و حتی دیگر ورزش دلتان را میزند.یا اگر 40 کیلو گرم اضافه وزن دارید دنبال برنامه ها و رژیم های گوناگون نگردید که در طول 1 ماه به یک مدل تناسب اندام تبدیل شوید.

اگر در محیط های ورزشی مانند باشگاه ها تمرین می کنید سعی داشته باشید که رفتار ورزشکاری داشته باشید و با همه به درستی رفتار کنید.به طور خلاصه مثبت باشید و نگرش مثبتی داشته باشید و با دیگر ورزشکاران نیز به درستی رفتار کنید.

مهم نیست به چه سختی و زیر نظر چه مربی تمرین می کنید مهم ترین امر در بدنسازی و تناسب اندام صبور بودن است.اگر شما فردی صبور نباشید از تمرینات و جلسه های ورزشی شانه خالی می کنید و حتی در هنگام انجام حرکات یکی در میان انجام میدهید پس بر روی این نکته بسیار دقت کنید با صبر و دقت پیشرفت می کنید.

انتقاد پذیر باشید.این موضوع در باشگاه ها و فضا های ورزشی بسیار رخ می دهد که افرادی که زمان بیشتری در باشگاه بودند و قدیمی تر هستند به تازه وارد ها توصیه هایی می کنند.شما هم سعی کنید از تجربیات ورزشکاران دیگر استفاده کنید و انتقادی که از شما می شود را بپذیرید و غرور کاذب را کنار بگذارید.

 

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  جالب ترین اپلیکیشن برای ورزش ( Zombies Run )

نظرات در مورد : نکاتی برای عملکرد بهتر در ورزش

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *