نصب خودکار برنامه روی ویندوز، مک، و اوبنتو

نصب خودکار برنامه روی ویندوز، مک، و اوبنتو

یک گوشی جدید گرفته اید و خیلی هیجان زده اید، اما قبل از این که بتوانید درست از آن استفاده کنید باید چند ساعتی صرف نصب برنامه های مورد علاقه تان کنید. اگر میتوانستید برنامه ها را به صورت خودکار نصب کنید، میتوانید مستقیم به سمت دلیلی که به خاطر آن دستگاه جدیدتان را خریده اید، بروید. در اینجا دو سرویس عالی که به شما اجازه میدهند برنامه های زیادی را به سرعت روی ویندوز و مک نصب کنید.

ویندوز و اوبنتو

اگر از ویندوز کامپیوتر استفاده میکنید، باید Ninite را امتحان کنید. ما چند مورد دیگر را امتحان کردیم و متوجه شدیم که این برنامه ها تبلیغات زیادی دارند، یا در پشت زمینه سیستم کار میکنند. Ninite مجانی ست، تبلیغات ندارد و به شما یک فایل exe میدهد که میتوانید آن را بعد از نصب حذف کنید. به همین دلیل از دیگر برنامه های مشابه بهتر است. کم پیش می آید که ماشین های ویندوز فرمت نشوند یه به حالت کارخانه باز گردانده نشوند. همچنین ویندوز، سیستم عامل تعداد زیادی از کامپیوتر های جدید در سر تا سر دنیاست. مخلص کلام این که تعداد زیادی از مردم زمان زیادی را صرف نصب برنامه هایی هستند که به آن ها کمک میکند بهتر از سیستم عاملشان استفاده کنند. اگر میخواهید این کار را بایک کلیک و بدون دردسر انجام دهید، مراحل زیر را دنبال کنید.
1. به Ninite بروید و به سمت پایین صفحه بروید. چندید برنامه در دسته بندی های مختلف خواهی دید. Niniteبرنامه های رایگان عالی برای ویندوز را لیست کرده است. صفحه خانه Ninite پر از برنامه های مختلفی ست که دسته بندی شده اند. اکثر مردم نیاز به برنامه های دیگری غیر از آن هایی که Ninite لیست کرده، نخواهند داشت.
2. تمام برنامه هایی که نیاز داریدرا با کلیک روی جعبه کنارشان انتخاب کنید> روی دکمه بزرگ سبز رنگ دریافت نصب کننده کلیک کنید.
3. نصب کننده های Ninite که معمولا کمتر از یک مگابایت حجم دارند شروع به دانلود میکنند. زمانی که این کار تمام شد، اجرایش کنید. این برنامه به طور خودکار شروع به دانلود تمام برنامه ها و نصبشان میکند. Ninite همچنین تمام ابزار های تبلیغاتی مانند نوار های تنظیمات یا پیشفرض های موتور جستجو که برخی برنامه ها ممکن است شما را مجبور به نصب آن ها کنند، را پاک میکند. این حالت فقط برای برنامه های دسکتاپ کار میکند نه برای برنامه های استایل ویندوز 8.

بیشتر بخوانید  10 راه برای بهتر کردن صدای میکروفون در ویندوز

Mac

برعکس کاربران ویندوز، کاربران سیستم عامل مک اپل، مجموعه کاملی از برنامه های پیش دانلود دریافت میکنند. با این حال اگر بخواهید سریعا برخی از برنامه های محبوب را روی مک نصب کنید، این مراحل میتوانند یه شما کمک کنند:
1. دریافت برنامه های مک را باز کنید> برنامه هایی را که لازم دارید انتخاب کنید> روی ” این ها را نصب کن” کلیک کنید.
2. این یک دستور تولید میکند. کپی اش کنید.
3. ترمینال را باز کنید. اگر نمیدانید چطور این کار را انجام دهید، Cmd+space را فشار دهید> بنویسید Terminal> اینتر کنید.
4. کد را در ترمینال وارد کنید> اینتر کنید.
5. همین. اگر نگران این هستید که ” دریافت برنامه های مک” برنامه های خوبی دارد یا خیر، باید بگویم که مجموعه نسبتا خوبی از برنامه های رایگان جمع آوری شده است. مانند Flux, Skype, VLC, Handbrake, Dropbox, Evernote و Notational Velocity و بسیاری دیگر.
6. به خاطر داشته باشید که هم Ninite و هم Get Mac Apps از منابع رسمی برنامه ها استفاده میکنند بنابراین برای استفاده امن هستند.

1.3/5 - (27 امتیاز)

نظرات در مورد : نصب خودکار برنامه روی ویندوز، مک، و اوبنتو

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *