نرم افزار دستیار ویندوز همه کاره زیر ذره بین زوم تک

نرم افزار دستیار ویندوز همه کاره

احتمالاً شما هم پس از خرید یک کامپیوتر جدید و یا تعویض ویندوز به فکر نصب نرم‌افزار های گوناگون می‌افتید و از بازار نرم‌افزار های مختلفی را خریداری میکنید یا اگر اینترنت پر سرعت و زمان و حوصله کافی در اختیار دارید، در سایت‌های دانلود نرم‌افزار ساعت‌ها یا شاید روز ها به دنبال برنامه های مورد نیاز خود میگردید.

نرم افزار دستیار ویندوز همه کاره

نرم‌افزار های خارجی که در ایران بفروش میرسند یا در سایت‌های دانلود قرار دارند، عمدتا نسخه کرک شده (قفل شکسته) هستند که علاوه بر سختی و مشکلات نصب کرک و فعال سازی، کامپیوتر شما را به انواع بدافزار ها آلوده کرده و از سیستم قربانی (کامپیوتر شما) در جهت پیشبرد مقاصد مختلف بهره میبرند. آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که استفاده رایگان شما از نرم‌افزار های تجاری، چه سودی برای کرکر ها دارد؟ چرا پس از مدتی سیستم شما کند میشود؟
از طرف دیگر استفاده از نرم‌افزار های خارجی مشکلات بسیاری را به همراه دارد. شما باید زمان زیادی را جهت آشنایی با قابلیت‌های نرم‌افزار و یادگیری نحوه استفاده از آن صرف کنید. سپس اگر در استفاده از آن به هر مشکلی بربخورید، امکان ارتباط با واحد پشتیبانی نرم‌افزار از ایران مقدور نیست.
امروز میخواهیم نرم افزاری را معرفی کنیم که شما را از تمامی مشکلات فوق برهاند و لذت استفاده از کامپیوتر را به شما بچشاند.

نرم‌افزار همه کاره، دستیار همه فن حریف شما

نرم‌افزار ایرانی دستیار ویندوز همه کاره، بیش از 45 ابزار کاربردی را در محیطی فارسی در اختیار کاربران ویندوز قرار میدهد. همه کاره با تمامی نسخه های ویندوز های 7، 8 و 8.1 سازگاری کامل دارد. این نرم افزار بر روی ویندوز 13 ساله XP قابل نصب نیست.

امکانات نرم افزار

دستیار ویندوز همه کاره، مجموعه‌ای یکپارچه از 45 ابزار و 12 ابزارک است که نیاز های عمومی کاربران پارسی زبان کامپیوتر را برطرف میکند. ابزار ها در چهار گروه ابزار های کاربردی، ابزار های بر خط، ابزار های سیستم و تنظیمات سیستم طبقه بندی شده اند. اکثر ابزار ها قابلیت نمایش در زبانه های برنامه و همین‌طور بصورت پنجره ای مستقل را دارا هستند. ابزارک ها مانند گجت های ویندوز 7 عمل کرده و در صفحه اصلی نرم‌افزار یا دسکتاپ شما شناور هستند.

نرم افزار دستیار ویندوز همه کاره
 

رابط کاربری

به جرأت میتوان گفت رابط کاربری همه کاره به ساده‌ترین و بهترین شکل ممکن به زبان فارسی طراحی شده تا نیازی به صرف وقت برای یادگیری آن نباشد. همچنین تمامی بخش‌های نرم‌افزار دارای راهنمای فارسی است که جزئیات بیشتری در رابطه با کارکرد بخش‌های مختلف ارائه میدهد. قابلیت شخصی سازی محیط برنامه از دیگر ویژگی‌های همه کاره بشمار میرود.

نرم افزار دستیار ویندوز همه کاره

یکی دیگر از نقاط قوت رابط کاربری همه کاره، سازگاری کامل آن با نمایشگر های با وضوح تصویر بالا مانند 4K و 5K میباشد.

پشتیبانی

شما میتوانید تمامی سوالات، مشکلات، پیشنهاد ها و انتقادات خود را از طریق تلفن، پست الکترونیک و یا فرم درون وب سایت با واحد پشتیبانی نرم افزار در میان بگذارید. / www.hamekare.ir

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نرم افزار دستیار ویندوز همه کاره زیر ذره بین زوم تک

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. نرم افزار خیلی خوبیه. ولی اگر بیشتر راجبه امکاناتش توضیح میدادید و عکس های بیشتری میذاشتید بهتر بود!