نخستین عکس ها از گوشی هواوی میت 8 منتشر شدند

نخستین عکس ها از گوشی هواوی میت 8 منتشر شدند

کمپانی هواوی که چند وقت پیش پردازنده کایرین 950 را معرفی نمود، قصد دارد به زودی پرچمدار جدید خود را که به این پردازنده مجهز خواهد بود رونمایی کند. در راستای ارائه این محصول، به تازگی تصاویری  از گوشی هواوی میت 8 به بیرون درز کرده است که نمایی از چندین زاویه ی متفاوت را به نمایش میگذارد.

با مشاهده این تصاویر میتوان به وجود یک حسگر اثر انگشت در قسمت پشتی دستگاه و در زیر لنز دوربین پی برد. دوربین اصلی این دستگاه احتمالا 13 یا 16 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. این گوشی مطمعنا به پردازنده کایرین 950 مجهز خواهد شد که یک پردازنده با هشت هسته ی پردازشی است. در کنار این پردازنده، پردازنده ی گرافیکی مالی T880MP4 قرار خواهد داشت.

اما در شایعات اعلام شده است که این گوشی جدید در دو نسخه ی متفاوت عرضه خواهد شد که تفاوت آنها در کیفیت صفحه نمایششان میباشد. یکی از این مدل ها که نسخه ی ظعیف تر به شمار میرود، صفحه نمایشی با کیفیت Full HD دارد و نسخه ی دیگر کیفیتش 1440 در 2560 پیکسل میباشد.نخستین عکس ها از گوشی هواوی میت 8 منتشر شدندبا توجه به اطلاعات منتشر شده در منابع مختلف، یکی از دو مدل این گوشی حافظه داخلی به اندازه 32 گیگابایت خواهد داشت و به احتمال زیاد با قیمتی حدود 520 دلار روانه ی بازار ها خواهد شد. این قیمت برای مدلی است که صفحه نمایش Full HD دارد.

اما مدل دیگر احتمالا 611 دلار قیمت گذاری شده است که 128 گیگابایت حافظ داخلی به همراه 4 گیگابایت رم از ویژگی های فنی آن میباشد.

در شایعات گفته شده که این دو مدل از گوشی میت اس با باتری به ظرفیت 4100 میلی آمپر ساعت ارائه خواهند شد.لازم به ذکر است که احتمالا میتوان حافظه ی داخلی آنها را با استفاده از کارت حافظه ارتقا داد.

نرم افزار این گوشی اندروید 6.0 مارشمالو خواهد بود که با رابط کاربری EMUI 4.0 هواوی همراه شده است. پیشینی میشود که هواوی این گوشی را در اوایل آذر و به بیان دقیق تر در پنجم ماه آینده رونمایی کند.

منبع: xiaomitoday

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  عکاسی حرفه ای با گوشی های هوشمند Huawei و همکاری شرکت Lieca

نظرات در مورد : نخستین عکس ها از گوشی هواوی میت 8 منتشر شدند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *