اتصال 9 دستگاه مختلف به طور همزمان با موس های بی سیم Elecom

Elecom mouse

به گزارش گروه علم و فناوری زوم تک شرکت الکام ماوسی طراحی کرده است که قادر است 9 دستگاه مختلف به طور همزمان به یکدیگر متصل نماید.

Elecom mouse
Elecom mouse

شرکت الکام اخیرا موسهای بی سیمی طراحی کرده است که از بلوتوث 3.0 استفاده می کند.ویژگی برتر این تکنولوژی بی همتا این است که می تواند همزمان به 9 دستگاه مختلف متصل و با انها جفت شود.یکی از مزایای لوازم جانبی بی سیم امروزی این است که انها به راحتی می توانند بین دستگاه های مختلف سوییچ شوند حتی زمانی که به یک رسیور برای دستگاه نیاز باشد.به احتمال زیاد شرکت الکام در تلاش است تا این تکنولوژی را به حداکثر برساند توسعه دهد و مدل M-NV1BRBK  را معرفی کند.این فن آوری جدید یک موس بی سیم بلوتوث 3.0 است که می تواند به تعداد حداکثر 9 دستگاه به طور همزمان متصل و جفت شود.

روش استفاده از این دستگاه بسیار اسان است به این ترتیب که شما باید ان را با سایر دستگاههایی که در محیط دارای بلوتوث هستند جفت کنید اگر تعدادی دستگاه در همان زمان از طریق بلوتوث به موس شما متصل شدند شما می توانید با فشار یک دکمه که در وسط موس قرار دارد به راحتی با دیگر دستگاهها سوییج شوید.بخش نشانگر ال ای دی که سمت راست پایین موس قرار دارد به شما نشان می دهد که در حال حاضر شما با چند دستگاه جفت شده اید.  گذشته از چرخ موس دکمه های کلیک چپ و راست M-NV1BRBK  با سه دکمه اضافی مجهز شده است.

موس های بی سیم Elecom
موس های بی سیم Elecom

یکی از این سه دکمه دکمه سوییچ است که در بالا به ان اشاره شد . اما دکمه دوم و سوم برای مرور (عمل عقب / جلو )کردن استفاده می شود.برای بیان ویژگی های فیزیکی ان این را می توان ذکر کرد که ابعاد این موس در حدود 62.7 * 100.7*39.1  میلی متر و وزنش 78 گرم می باشد. دکمه ها می تواند تا 20 میلیون کلیک انجام بدهد.چون در ان دو باطری AAA قرار داده شده است این انتظار می رود که بیشتر از 300 روز عمر کند حتی اگر متوسط استفاده از ان در یک روز به 8 ساعت برسد.

M-NV1BRBK  را می توان برروی ویندوز xp/vista/7/8/RT   یا  mac os x10.6  و یا بالاتر استفاده کرد.به هر حال چون الکام از تکنولوژی بلوتوث برخوردار است می تواند به راحتی برروی ps3  استفاده شود که از از سیستم نرم افزاری ورژن 4.21 و بالاتر بهره برده است.البته دستگاههای دیگری هم هستند که می توانند با  M-NV1BRBK جفت شوند مانند تبلت ها و موبایل های هوشمند که میتوانند به راحتی به ان متصل شوند.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اتصال 9 دستگاه مختلف به طور همزمان با موس های بی سیم Elecom

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *