منتظر بازی بحث برانگیز The Binding of Isaac: Rebirth باشید

با سفر در بازی های آماده به عرضه سیستم عامل iOS با بازی نسبتا بحث برانگیز “گرفتاری اسحاق: باز زاد” مواجه خواهیم شد که انتظارمان برای مشاهده و بازی کردن آن بر روی تلفن همراه های دارای سیستم عامل iOS به پایان خواهد رسید. بازی “گرفتاری اسحاق: باز زاد” تحت عنوان “The Binding of Isaac: Rebirth” الهام گرفته از داستان های کتاب مقدس با همین نام می باشد که بازسازی شده است.

داستان بازی مذکور مرتبط با پسری است که پس از اطلاع یافتن از خیال مادرش نسبت به قربانی کردن او در راه ایمان و اعتقاد به خداوند از ترس به زیرزمین خانه شان گریخته و پناه برده است. و در آنجا با هیولاهای بیشماری به منظور زنده ماندن مبارزه می کند.

در امتداد راه عرضه بازی به iOS از سیستم عامل های دیگر، در اوایل فوریه بازی “گرفتاری اسحاق: باز زاد” ظاهرا توسط Apple به علت به تصویر کشیدن “خشونت نسبت به کودکان” رد و عدم صلاحیت شد. اما ماه گذشته، Nicalis، استودیو بازی اخباری مبنا بر تایید Apple به اشتراک گذاشت و اعلام کرد به زودی نسخه iOS را عرضه خواهد کرد.

گرفتاری اسحاق

در حال حاضر، بنیان گذار Nicalis با بروزرسانی تاریخ انتشار بازی را از زود به خیلی زود تغییر داد. بدین ترتیب، شما قادر خواهید بود این بازی را بسیار زودتر از آنچه می پندارید بر روی گوشی های تلفن همراه دارای سیستم عامل iOSتان اجرا کنید.

مطابق اخبار، همزمان با انتشار بازی “گرفتاری اسحاق: باز زاد” در پایان سال نسخه کامپیوتری بازی The Binding of Isaac تحت عنوان “Afterbirth+ expansion” عرضه خواهد شد.

شما می توانید بازی نامبرده را در مایکروسافت ویندوز،  OS X، لینوکس، پلی استیشن 4، پلی استیشن ویتا، Xbox One،  New Nintendo 3DS و Wii U اجرا کنید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : منتظر بازی بحث برانگیز The Binding of Isaac: Rebirth باشید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *