معرفی Talkray،اپلیکیشنی قوی در زمینه ارتباطات

Talkray

Talkray،اپلیکیشنی است که این روزها سرو صدای زیادی میان طرفداران شبکه های اجتماعی و کسانی که تمایل دارند ارتباط همیشگی با دوستان و اعضای خانواده خود داشته باشند به پا کرده است.

talkray1گوگل این اپلیکیشن پرطرفدار و عالی که توسط استودیوی TiKL Inc تولید شده است را به عنوان برترین برنامه اندروید ارتباطی و ایجاد پیام و تماس رایگان با میلیون ها کاربر در سراسر جهان انتخاب کرده است.

شما به راحتی برای دوستان و خانواده خود در سراسر جهان با استفاده از اتصال wifi یا ۳G می توانید به صورت رایگان پیام بفرستید و یا حتی تماس رایگان برقرار کنید.
Talkrayنکته بسیار خوب در رابطه با این اپلیکیشن این است که هم نسخه Android وهم نسخه IOS آن موجود می باشد.
شما می توانید از طریق آن برای دوستان خود پیام ارسال کرده و یا به صورت صوتی با آن ها تماس بگیرید.همچنین می توانید تصاویر و فایل های چند رسانه ای خود را انتخاب کرده و آن ها را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

talkray1در کنار مزیت های یاد شده که در محیط گرافیکی زیبایی فراهم شده است،این امکان موجود است که شبکه شخصی خود را ایجاد کرده و بر روی آن انواع مطالب مختلف را قرار دهید.
از دیگر نکات حائز اهمیت در مورد این برنامه که در متمایز کردن آن نقش به سزایی دارد،قابلیت تماس های گروهی و تکی است که از طریق آن می توانید همزمان با دوستانتان بصورت گروهی و با کیفیت تصویر HD صحبت کنید.

دانلود نسخه اندروید از بازار

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی Talkray،اپلیکیشنی قوی در زمینه ارتباطات

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *