معرفی Light Phone دستگاه ضد گوشی تلفن همراه هوشمند

تصور گذراندن یک روز بدون گوشی تلفن همراه های هوشمندمان بسیار سخت و طاقت فرسا است. با این حال، هنوز در کنار افرادی که عاشق دستگاه های هوشمندشان هستند کسانی حضور دارند که از نفوذ گوشی های موبایل هوشمندشان به فضای شخصی خود خسته و کلافه شده باشند. در حال حاضر، کمپانی های معدودی در حوزه راه اندازی فن آوری برای ایجاد محصولات جدید و نوآورانه وجود دارند که قرار است شما را مطمئن سازند که هنوز بهره بری از دستگاه های هوشمند و اتصال ارتباط از طریق آن ها لذت بخش و بدون دردسر است.

“Light Phone”، یکی از چندین دستگاه های پشتیبان Kickstarter است که در اوایل سال جاری راه اندازی شده و وعده حمل و نقل “ضد گوشی های موبایل هوشمند” را در ماه می به دوستداران و طرفداران “Light Phone” داده است.

z

با این حال، هم اکنون کمپانی مشغول بررسی و نظارت بر “چندین محدودیت” ایجاد شده به منظور رفع مشکلات آن ها که باعث تاخیر و تعلل در ارائه این دستگاه شده است، می باشد. بدین ترتیب، حمل و نقل این دستگاه ها از سی ام نوامبر در کارخانه Yantai چین آغاز خواهد شد.

کمپانی ارائه دهنده “Light Phone” وعده تولید و در دسترس گذاشتن این دستگاه ها (با رنگ سفید) در نوامبر داده است. در حالی که طرفداران دستگاه های مذکور زودتر از نوامبر و در دسامبر به Light Phoneها دسترسی می یابند.

گوشی های “Light Phone” با قیمت 100 دلار (تقریبا 7,000 روپیه) با هدف بهره بری در برابر گوشی های موبایل هوشمند به فروش خواهند رسید. انتقال تماس ها به کمک یک نرم افزار از گوشی های موبایل هوشمند اولیه تان انجام می گیرد.

کمپانی ارائه دهنده “Light Phone”ها ادعا کرده است به منظور استفاده بهینه این دستگاه ها را تا آخرین اندازه ممکن کوچک ساخته است.

“Light Phone”ها با یک بار شارژ کردن قادرند سه هفته طول عمر باتری را نگهداری کنند. این دستگاه ها اینترنت را پشتیبانی نمی کنند. اما قابلیت جاگذاری سیمکارت های 2G نانو را دارند که می توان با آن ها تماس برقرار کرد. این گوشی های تلفن همراه لمسی بوده و دارای میکروفون و پورت Micro-USB می باشند. از نقطه ضعف های این دستگاه های گوشی تلفن همراه این است که دوربین ندارند.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی Light Phone دستگاه ضد گوشی تلفن همراه هوشمند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *