معرفی گجت ردیاب تناسب اندام Bodytrak

اندازه گیری درجه حرارت بدن یا CBT برای ورزشکاران حرفه ای و آماتوران بیش از حد متعصب به منظور ارائه اطلاعات مفید درباره عملکرد تمرین و بهبود صدمات حائز اهمیت می باشد. اگرچه معمولا ردیابی این داده های تشخیص دهنده با تکیه بر روش های نفوذی مانند مصرف قرص های خوراکی اغلب اوقات با حیله همراه است و کمی فریب کارانه می باشد.

Bodytrak به منظور حل این مشکل یک راه حل ارائه داده است: گجت قابل پوشیدن که علاوه بر دارا بودن خصوصیات یک ردیاب تناسب اندام با استفاده از دماسنج های درون گوش CBT را اندازه گیری خواهد کرد.

Gizmo این گجت ردیاب تناسب اندام را Bodytrak نامید. و به منظور انتقال داده ها در زمان واقعیشان از طریق بلوتوث قادر به اتصال به موبایل ها و یا ساعت های هوشمند می باشد.

گجتاین گجت علاوه بر اندازه گیری CBT، ضربان قلب، اکسیژن مصرفی (VO2) و معیارهای معمول مانند سرعت، مسافت پیموده شده و ریتم را نمایش خواهد داد. و از آنجا که این گجت در گوش هایتان جا دارد قادر به پخش موزیک و آگاهی موقعیتی می باشد. و از همه بالاتر، ردیاب تناسب اندام Bodytrak با یک پلت فرم نرم افزاری منحصر بفرد به منظور ردیابی و صادره داده های سلامتی می آید.

همه و همه این مشخصات در یک بسته بلندپروازانه قرار است به بازار عرضه شود. این درحالیست که سازندگان Bodytrak کاملا از فن آوری پیاده شده در گجت مطمئن هستند و اعتماد به نفس لازم را دارند. در حال حاضر، این دستگاه در اختیار چندین موسسه ورزشی بریتانیا از جمله چند تیم لیگ برتر فوتبال و راگبی قرار گرفته است تا مورد آزمایش قرار بگیرد. ما هنوز از قیمت این گجت اطلاع نداریم اما مطمئن هستیم که Bodytrak تابستان به بازار عرضه خواهد شد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی گجت ردیاب تناسب اندام Bodytrak

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *