معرفی بهترین بازی های اندروید

اگر فکر کرده اید Clash Of Clans و Candy Crush Saga بهترین بازی های اندروید است و دنیا به آخر رسیده، نگران نباشید. ما در این مقاله به فهرستی از برترین و محبوب ترین بازی های اندروید پرداخته ایم. پس اگر گیمر هستید و یا به دنبال یک بازی جدید هستید با ما همراه باشید!

  • Two Dots

بالاخره شاهد بازی اعتیادآور Two Dots پس از مدت زیاد اجرا بر روی سیستم عامل iOS، به روی سیستم عامل اندروید هستیم. نحوه اجرای این بازی بدین صورت است که باید نقاط متعدد را به یکدیگر متصل کنید و به هم برسانید. اما این بار، اهداف مختلف برای به انجام رساندن و محیط های گوناگون بازی وجود دارد که همه این ها باعث بوجود آمدن یک بازی متنوع تر شده است.

  • Stickman Rush

شما یک استیکمن در موشک فضایی هستید که قصد دارید با پریدن روی ماشین ها از ترافیک فرار کنید. با این حال، می توانید به جمع آوری سکه ها هم بپردازید. Stickman Rush از لحاظ سبک بیشتر شبیه Temple Run است اما شما در این بازی می توانید امتیاز بیشتری کسب کنید. Stickman Rush یک بازی فوق العاده، با سبک هنری، اعتیادآور و نسبتا آسان می باشد.

  • The Wolf Among Us

یکی دیگر از ماجراجویی های بصری خیره کننده از بازی های موجود… اما این بار بر روی گرگینه متمرکز است. قرار نیست بیشتر از این بازی را لوس کنیم. اما می توانیم بگوییم The Wolf Among Us برای طرفداران سبک بازی های The Walking Dead جذاب خواهد بود. البته نکته قابل توجه آن است که فقط اولین اپیزود این بازی رایگان است و شما برای ادامه دادن در سطوح دیگر پرداخت کنید.

  • Zombie Smash

سازندگان و توسعه دهندگان Words With Friends این بار با یک بازی ترسناک و کمدی آمده اند تا هم شما را بترساند و هم به خنده بیاندازد! در این بازی باید سلاح های مختلف را جمع آوری کنید تا زامبی های چسبناک و خنده دار را نابود کنید.

  • Crazy Doctor

بازی Crazy Doctor یک تجربه وحشتناک در عین حال خنده دار برای گیمرهاست. اگر تصور می کنید جراحی مغز آسان است این بازی را از دست ندهید! پس خودتان را کنترل کنید تا به درمان بیماران در صف بپردازید. شما باید آن ها را با مجموعه ای مضحک تر از پیش درمان کنید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی بهترین بازی های اندروید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *