مشاهده کانال های تلویزیونی در گوشی های هوشمند ویندوز فون

اپلیکیشن مشاهده کانال های تلویزیونی

دوست دارید کانال های تلویزیونی رایگان رو توی گوشی هوشمند ویندوز فونتان مشاهده کنید؟ اپلیکیشن FilmOn TV شما را در رسیدن به این کار کمک خواهد کرد. این اپلیکیشن برای مشاهده کانال های تلویزیونی هم اکنون قابل استفاده در گوشی های اندرویدی و ویندوز فون ۸ می باشد.

اپلیکیشن مشاهده کانال های تلویزیونی

 

اپلیکیشن مشاهده کانال های تلویزیونی

شما می توانید کانال های تلویزیونی امریکا ، آسیا اروپا و امریکای لاتین رو برای مشاهده در این اپلیکیشن انتخاب نمایید. شما می توانید این کانال ها را در کیفیت HD و پایین تر مشاهده کنید ، یکی از قابلیت های این اپلیکیشن ضبط برنامه های مورد نیاز شما است.

مشاهده کانال های تلویزیونی در گوشی های هوشمند ویندوز فون

 

مشاهده کانال های تلویزیونی در گوشی های هوشمند ویندوز فون

این اپلیکیشن در نسخه بتا ارائه شده است ، شما می توانید آنرا دانلود و نصب نمایید. شما با در دست داشتن مدل گوشی هوشمند ویندوز فونیتان و درج نام و ایمیلتان این اپلیکیشن را از وبسایت مایکروسافت و اسکای درایو دانلود نمایید. برای این کار می تونید به لینک زیر که حاوی فرم ثبت مشخصات ویندوز فون و مشخصات خود شما است ، فرم رو پر کنید و نرم افزار رو از سایت اسکای درایو دانلود و نصب کنید.

کانال های تلویزیونی این اپلیکیشن حاوی کانال های محلی و منطقه ای می باشد ، یکی از ویژگی های دیگر این اپلیکیشن این است که شما می توانید برنامه های ده ساعت گذشته شبکه ها را هم مشاهده نمایید. لینک دانلود این اپلیکیشن ها رو در زیر قرار دادیم می تونید از اون ها استفاده نمایید.

راستی دوستان شما هم اپلیکیشن های تلویزیونی دیگری رو میشناسید؟ حتما معرفی کنید تا سایر دوستان ه از اون ها استفاده بکنند. همچنین شما می تونید از وبسایت رسمی این اپلیکیشن filmon.com  مطالبی رو در مورد نحوه استفاده از اون بدست بیارید.

دانلود اپلیکیشن از اسکای درایو

منبع : phonearena.com

4/5 - (1 امتیاز)

بیشتر بخوانید  جزییات و امکانات جدید آپدیت ویندوز فون 8.1

نظرات در مورد : مشاهده کانال های تلویزیونی در گوشی های هوشمند ویندوز فون

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. ‏‎ ‎اندرویدم ساپورت میکنه این برنامه رو
    برنامه جالبیه من یدونه برا کامپیوتر داشتم عالی بود فقط کیفیت پایین بود