مرسدس بنز GLS جدید رسما معرفی شد

مرسدس بنز GLS جدید رسما معرفی شدمرسدس بنز GLS جدید رسما معرفی شد

مرسدس بنز، به تازگی خودور جدیدی را معرفی نموده است و در چند روز اخیر سر تیتر اکثر خبرگذاری های مربوط به خودرو را به خود اختصاص داده است. در آخرین اقدام مرسدس، یک خودرو جدید شاسی بلند روانه ی بازار کرده است که میتواند طرفداران بسیاری را به خود جذب کند. این SUV از برخی ویژگی های فنی جدید و یک طراحی ظاهری کاملا نو بهره میبرد که تا کنون  مشابه آن در خودرو های مرسدس وجود نداشته است.

بالاترین مدل از این خودرو از مشخصات بسیار خوبی برخوردار است. نام کامل آن مرسدس  AMG GLS 63 4MATIC است و در نهایت 585 اسب بخار قدرت تولید میکند. این خودرو 113.500 یورو قیمت گذاری شده است.

مرسدس بنز GLS جدید رسما معرفی شداین خودور جدید، با ویژگی های تازه ای آمده است که پیش از آن در خودرو های مرسدس ندیده بودیم. شاید جدید ترین ویژگی آن ظاهرش باشد که نشان بر یک خودرو لوکس دارد.این خودرو نسبت به دیگر SUV ها یک تغییر در طراحی را تجربه کرده است و به طور کلی میتوان گفت که روی طراحی خارجی آن تمرکز شده است. در این سری، سپر ها و چراغ ها مدرن شده است که تغییرات به وجود آمده به وضوح مشهود است. از طرفی، طراحی داخلی آن نیز تغییراتی را شامل شده است. از این تغییرات میتوان به طراحی فرمان، کنسول وسط و صفحه نمایش لمسی اشاره نمود.

مرسدس بنز GLS جدید رسما معرفی شداز دیگر مدل های این خودرو جدید میتوان به GLS 350 d 4MATIC و GLS 400 4MATIC با قیت 64.425 یورو اشاره نمود همچنین مدل دیگر GLS 500 4MATIC است که 81.600 یورو قیمت دارد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و تازه های دنیای تکنولوژی و پیوستن به کانال زوم تک در تلگرام، اینجا کلیک کنید.

منبع: geeky-gadgets

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  بروز رسانی : مرسدس بنز FO15 رویایی با قابلیت هوشمند شما را شگفت زده میکند.

نظرات در مورد : مرسدس بنز GLS جدید رسما معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *