مایکروسافت لومیا به پایان کار خود نزدیک میشود

مایکروسافت لومیا به پایان کار خود نزدیک میشود

این روز ها در شبکه های اجتماعی از جمله توییتر اطلاعات زیادی فاش میشوند و در چند ساعت تمامی وبسایت ها آن را منتشر میکنند. خبر تازه راجب به مایکروسافت است که توسط یکی از با سابقه ترین افراد در زمینه فاش کردن اطلاعات جدید در مورد مایکروسافت منتشر شده است. این توییت جدید را @sleaknow منتشر کرده است و با توجه به گفته ی آن، امکان دارد که لومیا 650 آخرین دستگاهی باشد که با اسم لومیا وارد بازار میشود.

در این توییت جدید بیان شده است که گوشی مایکروسافت لومیا 650 همانند نسل پیشین خودش یعنی مایکروسافت لومیا 640 از یک فرم فلزی بهره خواهد برد و آخرین گوشی هوشمند است که با نام لومیا توسط مایکروسافت معرفی میشود.

اگر به یاد داشته باشید سری محصولات لومیا توسط نوکیا بنا نهاده شد و پس از اینکه مایکروسافت مالک رسمی نوکیا شد، این نسل را ادامه داد  که آخرین گوشی های آن لومیا 950، لومیا 950XL و لومیا 550 میباشند. با توجه با این موضوعات، حدف نام لومیا دور از ذهن نبود و انتظار میرفت که دیر یا زود مایکروسافت دست به چنین اقدامی بزند.

آخرین گوشی از این نسل با نام لومیا 650 ارائه خواهد شد که در حال حاضر جزئیات رسمی از آن فاش نشده است. اما با توجه به شایعات، احتمالا این گوشی به صفحه نمایشی در اندازه ی 5 اینچ مجهز شده و رزولوشن آن 720 در 1280 پیکسل میباشد. احتمال میرود که این دستگاه به پردازنده سری اسنپدراگون با فرکانس 1.2 گیگاهرتز مجهز شود و همراه با آن 2 گیگابایت رم و به اندازه ی 16 گیگابایت حافظه داخلی قرار بگرید. این گوشی بی شک به ویندوز 10 مجهز خواهد بود.

با توجه به اینکه با آخرین نسل از لومیا رو به رو هستیم، انتظار میرود که لومیا 650 یک گوشی خوش ساخت و خوش قیمت باشد و به عبارتی یک پایان خوب برای سری لومیا رقم بخورد. برای انتشار جزئیات بیشتر باید تا مدتی دیگر صبر کنیم.

منبع: phonearena

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نوکیا به طور رسمی به مایکروسافت پیوست

نظرات در مورد : مایکروسافت لومیا به پایان کار خود نزدیک میشود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *