مایکروسافت در سال 2015 6 میلیون دستگاه Surface به فروش رسانده است

طبق گزارش یکی از نمایندگان زنجیره ی تولید شرکت مایکروسافت در کشور تایوان،این شرکت در سال گذشته ی میلادی توانسته رقم 6 میلیون دستگاه را برای فروش محصولات سری Surface به ثبت برساند که گزارش ها نشان می دهند که فروش 2.5 میلیون دستگاه از این آمار کلی مربوط به سه ماه آخر سال 2015 میلادی می باشد.

گویی مایکروسافت عملکرد ضعیف فروش گوشی های همراه خود را با فروش سری Surface جبران می کند بنا به گزارش همکار تایوانی مایکروسافت موفق ترین محصولات سری Surface در سال گذشته دو محصول Surface pro 4 و Surface book بوده اند.

با توجه به اطلاعاتی که در دست داریم گویا شرکت مایکروسافت با همکاری زیر مجموعه های خود در زنجیره ی تامین محصولات در حال تحقیق و نیز تولید محصولاتی جدید از سری Surface هستند که قرار است در نیمه ی دوم سال جاری میلادی به طور رسمی معرفی شوند و علاوه بر این زمزمه هایی راجع به تحول گوشی های ویندوزی این شرکت در نیمه دوم سال جاری به گوش می رسد که شایعات و نیز بعضی از مدیران ارشد خود مایکروسافت از آن به عنوان پروژه ی Surface Phones یاد می کنند.

طبق نتیجه گیری از آمارهای منتشر شده ی دو شرکت مایکروسافت و نیز اپل در سه ماه پایانی سال 2015 اپل توانسته به موفقیت بیشتری نسبته به مایکروسافت در فروش تبلت دست پیدا کند،طبق آمارها اپل توانسته 2 میلیون دستگاه از آیپد 12.9 اینچی خود یعنی آیپد پرو را به فروش برساند این در حالی است که گزارش مالی سه ماه پایانی مایکروسافت از فروش 1.6 میلیون دستگاه Surface pro 4 حکایت می کند.

اپل در سه ماه پایانی با فروش 16.1 میلیون دستگاه تبلت موفق ترین فروش تبلت در میان همه ی سازندگان را از آن خود نموده است در حالی که مایکروسافت در لیست 5 شرکت پر فروش تبلت چه در سه ماه آخر سال 2015 و نه در کل سال 2015 دیده نمی شود.

 

 

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوگل موظف به پرداخت 9 میلیارد غرامت به کمپانی اپل شد

نظرات در مورد : مایکروسافت در سال 2015 6 میلیون دستگاه Surface به فروش رسانده است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *