قدرتمندترین پردازنده تلفن های همراه توسط سامسونگ ساخته شد

برخی از کمپانی هایی که امروزه تلفن های همراه مختلفی را به بازار عرضه می کنند، در واقع کاری جز اسمبل قطعات ساخته شده توسط شرکت های دیگر و در آخر حک کردن نام برند خود بر روی آن ندارند و اگر شرکت هایی که تامین دوربین و پردازنده و… آن ها را در دست دارند تصمیم به تحریم آن ها بگیرند، باید به دنبال سازنده های دیگری باشند و یا اینکه شرکت خود را تعطیل کنند.
اما در این بین شرکت هایی مانند سامسونگ نیز هستند که علاوه بر اینکه به خود کفایی کامل در تولید محصولات خود و تامین قطعات مختلف رسیده است، بلکه تامین کننده قطعات اساسی شرکت های دیگر نیز می باشد. به عنوان مثال می توان تولید پردازنده های استفاده شده در گوشی های معروف آیفون ساخت شرکت اپل را نام برد.

6جدیدترین مغز متفکر قابل استفاده در تلفن های همراه این شرکت، پردازنده‌ی اکسینوس ۸۸۹۰ است که به زودی روی پرچمدارن سامسونگ شاهد آن خواهیم بود. این تراشه توانسته بالاترین رکورد بنچمارک انتوتو را به خود اختصاص دهد. این پردازنده توانسته با ثبت امتیاز ۱۰۳،۶۹۲نگاه ها را متحیر سازد.
بالاترین رکورد ثبت شده قبلی مربوط به پردازنده جدید ساخت هوآوی با نام کرین ۹۵۰ بود که امتیاز ۸۲۹۴۵ را به خود اختصاص داد.کرین 950 در زمان معرفی هیاهوی زیادی به راه انداخته و همگان را از قدرت خود متعجب ساخته بود، و حالا می بینیم که محصول جدید سامسونگ این پردازنده را هم با اختلاف زیادی پشت سر گذاشته است.

انتظار می‌رود این پردازنده در گلکسی اس ۷ که قرار است پرچمدار سال بعد سامسونگ باشد مورد استفاده قرار بگیرد. گفتنی است بنچمارک انتوتو روی محصولی با شماره مدل SM-G9300 انجام شده که گفته می‌شود همان گلکسی اس ۷ سامسونگ است.

گفته می‌شود گلکسی اس ۷ به یک نمایشگر ۵.۲ اینچی و نسخه‌ی اج به یک نمایشگر ۵.۷ اینچی مجهز خواهد شد.

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : قدرتمندترین پردازنده تلفن های همراه توسط سامسونگ ساخته شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *