فلیپ کارت ادعا می کند که امسال 150 میلیون محصول فروخته است

فلیپ کارت ادعا می کند که امسال 150 میلیون محصول فروخته است

شرکت خرده فروشی اینترنتی فلیپ کارت روز دو شنبه گفت که تا آخرین روز تقویم امسالش 150 میلیون محصول فروخته است که 150 در صد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.
شعبه ی این شرکت در بنگالورو گفته است که ” ما شاهد رشد 150 در صدی در تعداد محصولات فروش رفته نسبت به سال 2014 بودیم.”
با این که کمپانی بازه ی زمانی این رشد را دقیقا اعلام نکرده است، سخنگوی کمپانی به IANS گفت که این آمار برای 8 ماه نخست سال است.”
در این بیانیه اضافه شده است که ” مد، شیوه زندگی، خانه و وسایل الکترونیکی جزء پر فروش ترین محصولات بودند.”
این کمپانی 8 ساله حدود 30 میلیون محصول در 70 دسته بندی دارد که شامل، کتاب ها، رسانه، وسایل الکترونیکی و مد می شود. این کمپانی در وبسایتش 45 میلیون کاربر فعال دارد.
یکی از موسسان و مدیر اجرایی فلیپ کارت، ساچین بانسال، راجع به این مسئله گفت که :” با محصولات دسته بندی های جدید و روش تحویل نو آورانه ای که داریم، ما تجربه ای را برای خریداران به ارمغان می آوریم که تا به حال مانند آن را ندیده بودند.”
در کنار پذیرایی از خریداران، با حدود 10 میلیون بازدید در روز، این کمپانی یک پلت فرم الکترونیکی به وجود آورده است که به فروشندگان اجازه می دهد که با مشتریان بیشتری در ارتباط باشند.
مدیر این پلت فرم، موکش بانسال اظهار داشت که :” این نقطه ی عطف، خود شاهدی بر مقیاسی ست که ما از با استفاده از تعدادی از تکنولوژی های در زمینه ی پلت فرم ها ساخته ایم تا زنجیره ای از امکانات موجود را به مصرف کنندگان عرضه کنیم.”
این کمپانی در حال کار برای رسیدن به فروش یک میلیون محصول در سال از طریق این پلت فرم دیجیتالی است.
این بیانیه می گوید که ” با 30000 فروشنده، مشتریان ما به گستره ی بزرگی از محصولات در دسته بندی های مختلف در شهر های متفاوت را در اختیار دارند که می توانند محصول مورد نظرشان را از میان آن ها انتخاب کنند.”
دسته بندی های جدید مانند وسایل خانه و مبلمان، از زمان شروع به کار، فروش خوبی داشته اند.
بیانیه اضافه می کند که :” شیوه ی خرید مردم دست خوش تغییرات بسیاری شده است و ما پیش بینی می کنیم که برنامه های موبایل فروش آنلاین به عنوان شیوه ی خرید برتر به زودی بازار را در اختیار خواهند داشت، این را آمار 75 در صدی ترافیک روی برنامه ی موبایلمان می گوید.”

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : فلیپ کارت ادعا می کند که امسال 150 میلیون محصول فروخته است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *