فروش سری جدید نوت 7 از چه زمانی آغاز خواهد شد؟

گلکسی نوت 7

سامسونگ آمال و آرزوهای زیادی برای نیمه دوم سال 2016 میلادی در سر داشت.کسب برترین عنوان گوشی های اندرویدی توسط محصول جدید و حفظ آن برای مدت های طولانی و کسب سودی بسیار زیاد و اضافه نمودن آن به خزانه داری رویاهایی بودند که سامسونگ پیش و حتی پس از عرضه نوت 7 در سر می پروراند، اما طولی نکشید که گوشی های عرضه شده یک به یک شروع به منفجر شدن نمودند.
نوت 7 با ویژگی های جدید و بسیار زیادی به بازار پای گذاشته بود و تصمیم داشت به بهترین در کلاس خود تبدیل شود، اما این آمال و آرزوها همه به سادگی بر باد رفتند و تنها ضرر 740 میلیون دلاری را بر دست سامسونگ برای جمع آوری گوشی های عرضه شده و تعویض آن ها باقی گذاشتند.این خبر را از دست ندهید: دلیل اصلی انفجار گوشی های نوت ۷ چه بوده است؟

گلکسی نوت 7مدتی است که برنامه سامسونگ در ایالات متحده آمریکا به منظور تعویض گلکسی نوت 7 های عرضه شده شروع شده و این شرکت دو حق انتخاب به دارندگان این گوشی داده است: گوشی خود را با مدلی جدید تعویض نمایند و یا اینکه تمامی پول خود بابت خرید نوت 7 را پس بگیرند.این برنامه به زودی در 9 کشور دیگر، مکان هایی که هفته های قبل سری اول گوشی در بازارهای آن ها عرضه شده بود نیز آغاز خواهد شد.
این برنامه از دو روز دیگر یعنی 21 سپتامبر در آمریکا آغاز خواهد شد که طی آن تعویض 130 هزار دستگاه پیش بینی شده است.هرچند این مقدار کمتر از میزانی است که سامسونگ توقع دارد تا از بازار آمریکا جمع آوری شود چون میبایست 1 میلیون دستگاه به شرکت برگردانده شود.

در هر صورت پس از فرآیند تعویض شروع، مجدد فروش گوشی های نوت 7 از 28 سپتامبر یعنی 9 روز دیگر در کشور محل قرارگیری کمپانی یعنی کره جنوبی آغاز خواهد شد و رفته رفته به کشورهای دیگر نیز منتقل خواهد شد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : فروش سری جدید نوت 7 از چه زمانی آغاز خواهد شد؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *