عینک گوگل با طراحی متفاوت

عینک گوگل با طراحی متفاوت

بر اساس گزارشات اخیر، گوگل به دنبال ساخت ورژن جدیدی از Google Glass است. این شرکت گفته که این دستگاه پوششی جدید را برای برنامه نویسان و فعلا فقط در مدل محاسباتی طراحی کرده است که میتوان آن را به چند مدل از عینک های موجود وصل کرد.
طبق گزارشی از The Wall Street Journal، این ورژن جدید Google Glass به صورت دستگاهی ارائه میشود که میتوانید آن را به عینک خود متصل کنید. این دستگاه در واقع یک کامپیوتر کوچک است که با یک گیره به عینک شما وصل میشود. این یعنی این که میت.ان آن را به عینک های حفاظتی که محققان یا کارگران در کارخانه ها از آن استفاده میکنند نیز وصل شود.

در قسمتی از گزارش WSJ آمده است که این ورژن جدید از Google Glassپردازنده جدید اتمی اینتل را به همراه خواهد داشت، باتری آن عمری بیشتری دارد ( تا 2 ساعت ) و امکان اتصال بیسیم نیز از طریق وای فای وجود خواهد داشت. منشور آن کمی بزرگتر از ورژن Explorer این عینک است که گفته میشود بلند تر و باریک تر خواهد بود. این منشور را میتوان در جهت های افقی و عمودی تکان داد که این اولین ورژن از عینک های گوگل است که همچین قابلیتی را داراست. این مدل همچنین یک پک باتری دارد که میتوان آن را به صورت مغناطیسی به عینک وصل کرد.
این اطلاعات با اطلاعاتی که اوایل این ماه منتشر شده بود مطابقت دارد. گزارشی که اوایل ماه منتشر شد به طراحی جدیدی که در مقابل قطرات معمولی و کوچکی که امکان دارد هر از گاهی به شیشه عینکتان برخورد کنند مقاوت دارند. همچنین جای دکمه ها نیز تنگ تر شده تا بتوان تا حد امکان آن را بیشتر از قبل ضد آب کرد.

با این حال گزارش The Wall Street Journal اضافه میکند که گوگل گفته حداقل یک سال تا زمانی که بتواند این عینک را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد وقت نیاز دارد.
نسخه ‘Explorer عینک گوگل به عنوان محصول بتا در سال 2013 وارد بازار شد. ای کمپانی تعداد محدودی از عینک های خود را به قیمت 1500 دلار فروخت. در اوایل امسال قیمت این عینک ها تا حدودی کاهش یافت.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوگل نمایندگی های گوگل گلاس را تعطیل میکند!

نظرات در مورد : عینک گوگل با طراحی متفاوت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *